Heey,
ik heb een paar maand geleden gedroomd over egypte en pieramides ...
de droom gaat als volgd: ik en mijn broers en mijn ouders gaan in een pieramiede kijken en als we dat alle maal in de pyramiede zijn sluit de ingang zich en komen er overal lampjes tevoorschijn ... we lopen door tot we bij een graftombe komen .. daar in licht een mumie met een vloek :als je er heen kijkt versteen je voor altijd. mijn ouders,ik en mijn broers renden voor ons leven weg maar net toen we de gang uit wilde lopen schoot er een muur uit de grond waardoor we vast zaten ...mijn ouder kijken op dat moment recht naar de mumie en verstenen .. ik probeer ze te helpen maar ik kan neits doen mijn broers pakken me dna maa naar een andere gang en daar verschijnt die mumie op eens zonder iets waarschuwing of zo : dus op dat moment kijken mijn broers ook recht in de ogen van de mumie... het was echt beangstignd op dat moment en ik was ok echt aan het huilen ... net op dat moment dat mijn broers in steen verandert waren ging er een muur open en kwam de uitgang in zicht de mumie viel in as neer en ik was de enigste die uit de pyramiede gekomen is/ was.
nu heb ik deze droom presies dezelfde al meerdre keren gekregen 2 of 3 x al op nog geen 4 jaar tijd . het is best beangstigend omdat ik steeds de echte pijn voel als mijn broers en ouders dood gaan .
heeft iemand hier mss een verklaring voor en hoe ik er mss beter mee om kan gaan ?
Het zou echt fijn zijn .
Groetjes bieke