Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over vogel

hub
15 jaar geleden

Ik droomde een tijdje geleden dit;

Ik had een vogel in mijn handen ,ik zag hoe mooi ie was met prachtige kleuren roze en blauuw ,van dat pluche roze en licht blauw,ik aaide de vogel in mijn handen ,het was zeer zacht en soepel en meegaand.Ik verwonder mij er over hoe soepel en zacht ,dat ik het zo gemakkelijk kan bevoelen en het zich zo laat aaien.Werkelijk prachtige kleuren (vooral dat nep-roze en blauw..).
Maar dan lijkt het plots alsof het niet meer beweegt en levenloos is.ik zeg tegen 'de anderen'dat ik hem maar ga begraven in een gat in de grond in de tuin.
Daar aangekomen bemerk ik dat er toch nog wat glinstering in de zwarte kraaloogjes zit..het beest is helemaal niet dood!Het hield zich slechts bewegingsloos ,ik zag het levensteken in z'n oogjes en besloot 'm dus niet te begraven.

Ashley Pereira.
14 jaar geleden

' Ik droomde , dat ik in een tuin was alleen.
en een ex van mij en me moeder waren daar binnen in dat huis, me moeder was aan het afwassen en me ex zat op de bank tv aan het kijken en een spel aan het spelen op zo'n ding ik weet niet hoe dat heet.
Maar toen ik in de tuin stond zag ik een klein vogeltje met heel veel kleuren grijs roze blauw paars geel.
En toen ik hem zag stak ik mijn arm vooruit en met wijsvinger naar voren en hij vloog naar mij toe en kwam op mijn vinger zitten . ahah
En ik schrok ik stond bij de raam en riep me ex ik zij kijk die vogel zit op mijn vinger en ik zij roep me ma is riep hij mijn moeder en me moeder zij wouuw en ging weer verder.
En toen was ik ineens ergens anders op een kamp ofso en hij was heel groot geworden en hij nam me onder zijn poten en vloog met mij.
En we gingen heel hard en hoe we zo vlogen voelde ik een hele sterke druk op mijn lichaam.

Ik zou graag willen weten wat dat betekend mijn droom , heel vaag hahaha.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024