Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

klasgenote

dreamworld
24 mei 2009

hallo,
ik heb afgelopen maand wel 3 keer over een klasgenote gedroomd. 1e keer liep ik met haar hand in hand, 2e keer zoende ik met haar, 3e lagen we in bed.
in het echte leven ben ik niet op haar. ook heb ik al een ander...
ik hoor het wel!
mvg

25 mei 2009

Hoi dreamworeld

De hand is het symbool van handelen. Hand in hand lopen staat symbool voor toekomstige vriendschappelijke relaties.

De kus is al vanouds het teken van het hoogste geluk, maar het kan ook de kus van het verraad en zelfs de dood zijn.

Het bed is de ruimte van onze geborgenheid waar we rust, warmte en seksueel genot vinden. Soms is het juist het bolwerk van onrust, ziekte en verdriet.

De school of klasgenootl die we in de droom zien zou betekenen dat we in het waakbestaan nooit zijn uitgeleerd. De school of een klas(genoot) die we in de droom zien kan echter ook een gebeurtenis uit ons verleden verbergen.

Ik denk dat je opleten moet met wie je nu omgaat !

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Bron. DROMEN ENCYCLOPEDIE

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024