Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dringend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

katarina
28 juni 2009

Dit is allemaal nieuw voor mij , dus A.U.B lach me niet uit de droom lijkt belachelijk maar ik pieker er al 1 nacht over :
ik zie mijn rapport en alles is goed ,erg goed zelfs in de 70 en 80 procent.als ik dan naar latijn kijk is dat net geen 60 maar na een tijdje verandert mijn punt vanzelf naar net geen 70.

zou u mij A.U.B kunnen helpen . tenlaatste maandagochtend dan krijg ik mijn rapport en 's ochtends ga ik vaak op de computer maar na 7 uur ben ik weg

idee
28 juni 2009

ehy whayo weetje wat
.......
ik zou gewoon niet meer slapen
whaahahaha loser !!!!

ton
28 juni 2009

doe ff normaal wil,
dit is een serieus probleem
jij bent gwoon een loser !
niet zij

Wendy
28 juni 2009

Hoi Katharina,

Het ligt eraan of je net je examenperiode achter de rug hebt of niet of (en hoe) je deze droom moet duiden.

Wat me opvalt is dat het Latijn (TAAL) laag is en later hoger word, Is er iets waar je niet uit komt en waar zich
nu oplossingen voor aandienen? Mij duidt het in elk geval op Communicatie die verbeterd. Verder zou je je kunnen
afvragen of je ergens over beoordeeld wordt door iets of iemand (waarom krijg je anders een punten lijst ;))

Verder zijn alle getallen in dromen te duiden, ook jouw cijferlijst. Kijk maar eens in droomwoordenboeken of op
sites zoals starmanproductions, daar vind je veel info over droomsymbolen.

Als laatste: Niemand zal jouw droom exact kunnen duiden, het is namelijk JOUW droom. De kennis ligt in jezelf
verborgen en ik weet zeker dat als je objectief naar deze droom kijkt je ook weet waar hij op duidt.

Veel succes en mocht je nog vragen hebben kun je me mailen.

Groetjes,
Wendy

katarina
29 juni 2009

dank u
en ja latijn ligt niet hoog omdat ik in het eerste zit en de verkeerde richting gekozen heb mja

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024