Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rennen

michel
21 juli 2009

Ik liep met mijn vrouw waar heen dat weet ik niet. liepen samen de trap om hoog. ik liep voorhaar en zei zij tegen mij loop jij maar was door ik kom zo .
Liep een klein stuk je door en daarna liep ik terug om te kijken waar zij bleef. Zag ik haar aan de andere kant van de straat rennen ik rende naar beneden en rende haar achter na.
zij keek en stond stil en rende daarna weer door. ik wees naar haar meerdere keer. en daarna stapte zij om een moter en reed weg op haar weg stond nog een motor leeg en die nam zij mee ik rende nog steeds achter haar aan. En later draaide ze zich om en stond toen volgens mij nog met één motor richting mij. Wie weet wat dit mag betekenen.

michel
9 november 2009

Jammer dat niemand hier iets over weet te vertellen.
Al is het maar een klein beetje.
reageer aub.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024