Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mensen die me naam roepen

Elizaar
17 jaar geleden

Hallo lieve mensen

Ik zit al heel lang met de vraag wat mijn droom kan betekenen.
Deze droom speelt zich vaker dan 1x af en is soms best verwarrend.

Ik droom vaak dat ik over straat loop en ik zie dan voor mij totaal onbekende personen lopen.
Deze mensen kijken me dan aan en roepen me naam.
soms blijft het hierbij maar soms wordt het steeds heftiger dan hoor ik heel veel stemmen en ze roepen allemaal mijn naam
en ik zie dan ook hoofden van onbekende mensen met vuur om hun hoofd en steeds stemmen die me naam roepen.

Het bizarre is dat ik soms mensen van mijn droom die ik op straat zag ook in het echt tegen kom.
Ik weet niet wat dit kan zijn soms heb ik het een tijdje niet en soms komt het terug.

Als iemand weet wat het kan betekenen zou ik heel bij zijn
Alvast bedankt
Groetjes

peter
17 jaar geleden

hoi

deze droom kan betekenen dat je in het verleden iets voor deze mensen iets positief gedaan hebt
of in de toekomst nog zult doen ook door je positieve uitstraling dat je deze mensen je aardig vinden
ook vergeet niet dat dit jou gave is en door deze dromen wordt je voorbereid wat zal gaan komen.
als je daar alert op bent gaat je leven een stuk makkelijker.
wat je hebt gekregen kun je voor jezelf gebruiken veel succes

groetjes peter

Elizaar
17 jaar geleden

Hoi peter

Bedankt voor je bericht
Best Bizar het geeft een antwoord op iets waar ik zelf denk dat het precies het omgekeerde is.
Ik had altijd het idee dat ik mensen teveel wilde plezieren maar dat was niet zo.
Vind het trouwens een heel mooi antwoord.
Dankjewel

Groetjes

fleur
14 jaar geleden

hello mijn naam is fleur
ik heb soms voor dat iik in slaap val hoor ik dat er iemand mijn naam roept wat is dat en waarom zou ik dat heben
en heb ook vaak last van het gevoel dat er naar mij gekekken woord en gevoolgt woord terwel ik niemand ziet wat is dat en waarom '
groetjes fleur

14 jaar geleden

Hou Elizaar

De straat die we in de droom tegenkomen is een gedeelte van ons levenspad.

Wie in de droom zijn eigen naam hoort roepen wordt gewaarschuwd voor ernstig gevaar in het waakbestaan.

Het lijkt net of je steeds weer ergens voor gewaarschuwd wordt en dat je niet wil luisteren.

De handelingen van de mensenmassa zijn eveneens van groot belang. Ze blijven maar roepen en jij weet niet waarom, ik denk van beter op je zelf letten

.De handelingen van de mensenmassa zijn eveneens van groot belang.

Hoi Fleur.

Ik denk het zelfde als bij elizaar..

Je kan inderdaad door je helper gevogt worden, altans dat lijkt zo, het is in ieder geval jou bescherming engel.

Groeten maar weer H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024