Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekent mijnn droom?

stef
29 juli 2009

ik met me vriend waren buiten ergenss
bij zo een basketbal veldje
maar hij was met auto toen kwam politie en die stapte met hem in de auto en die ging achter de stuur zitten en reed weg later kwam hij terug maar hij was down dus ik vroeg wat is er toen later begon hij te huilen en toen kwamen er meedere politie`s toen namen ze hem mee ofzo toen zei hij ik heb niks gedaan toen zediden ze het gaat niet daarover het gaat over die rusie van vandaag zeg maar in die droom
maar hij dacht het was van iets anderes
dus toen ging ik naar ze moeder toe om der te zeggen maar zei wist het al ze was aan het huilen ging ik der troosten maar later kwamen 2 pitbulss (honden) maar ze wouden met ons vechten ofzoo toen sloeg ik op zijn neuss toen werrd ik wakker

ik wil graag de betekenis van deze droom weten thnx

lara
28 oktober 2009

ik droom vaak dat mijn kinderen weg zijn, ik kan ze nergens vinden, of komen ze met 112 terug, of krijg ik bericht dat mijn jongste dood is,
Of moet ik heel lang gaan zoeken en niet kunnen vinden, zo word ik waker. Waarom droom ik zo vaak over mijn kinderen, en nooit iets leuk maar wel ergere dingen,

ik wil de betekenis graag
bedankt

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024