Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vriendschap: nieuw of afgesloten hoofdstuk ?

Leonel
20 augustus 2009

Hoi ik ben Salim,

Ik droomde laatst dat ik voornamelijk kleding op de grond en in een retour verzonden envelopen aantrof, de enveloppen waren bestemd voor een
vriend van me. Niet veel later zag ik een grafkist waar hij waarschijnlijk in lag, vrijwel precies nadat ik afscheid had genomen van hem sloeg hij de
grafkist open. Einde droom.

(De vriend, in de droom, en ik hebben na een woordenwisseling niet echt, meer met elkaar gesproken. Kans om de zaak uit te praten biedt hij niet...
Verder heb ik, hoe moeilijk het ook is, hem met rust gelaten)

Wat betekent de wending op het laatst? in de meeste gevallen blijven kisten gesloten...

tugba
20 augustus 2009

heeyy,,

ik heb gedroomd over dat toen ik naar een verjaardagfeestje ging dat iedereen me alleen liet.
ze hielden 2meter afstand tussen mij en hen..
dus daar stond ik en opeens kwam een onbekende jongen, hij gaf licht met zijn goudbruinige ogen...??
en stak een hand naar mij..
en verder heb ik het vergeten x'D..

groetjess tugba..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024