Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Euh??

Janneke
29 augustus 2009

Hallo,
ik heb gisteren iets heel vaags gedroomd.
en ik vroeg me af of iemand weet wat het betekent:O?

Het begon met dat ik met mijn nicht was en zij woont in Duitsñamd we gingen naar haar school, en toen waren er allemaal trappen we gingen de 1e trap op en er waren heel veel mensen daar, en er was er een vriendin van mijn nicht daar ( ik ken haar niet heb der maar 1 of 2 x in een foto geiznen) toen stelde mn nicht aan haar vriendin voor en het rare was dat ik haar kon verstaan en zij mij terwijl ik in het echt geen duits kan.. toen opeens zag ik een jongen met zwaart haar en blauwe ogen hij was heel knap ( in het echte leven ken ik hem niet maar het is alsof ik um ergens van ken) toen bleef ik met de vriendin van mn nicht praten :S? en mijn nicht ging met die knappe jongen naar de wc,, en toen ze uit de wc kwamen waren er opeens 2 bolnde jongens bij en toen kwam mn nicht naar ons toe en hun bleven bij de deur van de wx praten, toen riepen ze mn nicht weer en gingen ze weer wc in, en toen ze er weer uitkwamen kwam mn nicht huilend uit en ik vroeg wat er was en ze zei ik vertel thuis wel.. en der vriendin keek alleen maar naar haar.. en opeens waren we buiten en er was sneeuw en waren van die kleine kinderen die van bultjes afgleden, opeens was ik weer met mn nicht en die jongens en opeens hoorde ik mn naam en werd ik wakker

ik vraag me af wat het betekent want opzicht kan ik geen duits ben er ook nog nooit heen geweest ofso en ik ken al die mensen niet maar vele dingen die ervoor kwamen hebben wel met mn nichts leven te maken?
dus whut is it???

alvast bedankt met vriendelijke groet janneke(ll)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024