Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Steeds maar dromen over iemand die ik haat.

Yentl
1 september 2009

Ik droom steeds over iemand die op mijn basisschool heeft gezeten terwijl ik haar helemaal niet mag. In mijn dromen is ze dan weer erg gemeen en laat ze me vaker huilen. Weet iemand wat dit te betekenen heeft? En misschien wel hoe ik kan zorgen dat het stopt , want ik wil liever niet meer over haar dromen.
Groetjes Yentl

Rara
2 september 2009

Ik denk dat je ze diep vanbinnen dan toch niet zo haat.
Probeer eens 's avonds in je bed te gaan liggen en aan iets anders denken.
Je kan zeggen waar je over wilt dromen maar dat is oefenen :) maar oefening baart kunst.

Yentl
2 september 2009

Oké , ik zal het proberen.
bedankt !

Yentl
15 september 2009

Hey ,
GOED NIEUWS!
Ik heb pasgeleden weer over haar gedroomd maar nu was het eindelijk echt Positief !
In die droom heeft ze beloofd op nooit meer zo stom te doen enz.
Ik heb nu rust gevonden en droom niet meer over haar omdat ik nu weet dat ze dit niet meer zal doen en dat ik mijn eigen leven heb en zij ook.
Alleen ben ik wel nog bang dat ik haar een keer in het echt tegen kom en dat ze dan gemeen gaat doen en dat ik dan helemaal instort.
Maar bedankt voor de tips!
xx yentll

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024