Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

iemand doden

new kids nitro
10 jaar geleden

jullie zijn allemaal gek jonge verrekte kut ik wil nie dood kwoon in maaskantje

anoniem168
9 jaar geleden

Misschien heb je schizofrenie :(

meisje18
9 jaar geleden

Weet niet of dit nog open is en of iemand dit leest,maar hier komt een saai verhaal en ik wil het gwn ff kwijt. Thanks

Ik droom al 2 jaar hetzelfe ongeveer(ben 18) dat ik de mensen(5) vermoord die mij ooit iets hebben aangedaan. Altijd terug naar het moment en dat ik ze dan 1 voor 1 vermoord, ook soms dat ik die mij t meest heeft aangedaan met haar familie vermoord. Ik wordt er altijd zo blij van, ik zie voor me dat ze vastgebonden zitten tegenover elkaar en dan kan ik ze martelen zolang ik wil. Geweldig. Ik heb alle macht. En dan praat ik met ze, dat het hun schuld is, hoe ze mij hebben gemaakt. En dan snijd ik hun kil door.

Alleen dacht ik een tijdje het zijn maar dromen dat heeft vast iedereen, of mensen die een trauma hebben ofzo.

Maar een tijd terug begon ik overdag ook een soort "dagdromen" te hebben over hun te vermoorden, dan fiets ik naar school of zit ik in de les, of eet ik met mijn familie. Ik denk opeens aan hun allemaal vermoorden, ze op te zoeken 1 voor 1 en dan een mes door hun hart te steken, een fatale steek. En te zeggen dat het hun schuld is.

Het ergste is dat ik een tijd terug een mes heb gekocht en heb uitgezocht waar ze wonen en werken, verder ben ik nog niet gekomen. Natuurlijk fantaseer ik er vaak over waar ik het doe en hoe, Zoveel mogelijkheden, het moet wel de perfecte plek zijn.

Alleen kan het niet, ik ben niet getraind of iets dus er zal bewijs naar mij leiden, dat weet ik wel zeker. Dna of vingerafdrukken, haren. En dat kan niet, de gevangenis in en mijn vriendje, vriendinnen en familie die... weet niet wat maarboos en verdrietig zullen zijn over mij. Want ze hebben geen idee, mijn oudrs denken dat ik het ding wat ik heb meegemaakr 2 jaar geleden ong. Alang ben vergeten , omdat ze zo stom zijn ofzo ik bedoel het was niet zomaar iets, dat levert trauma's op.

En nouja nu wil ik graag moorden.
En of de gevangenis zo slecht is weet ik niet,ik moet toch niks van het normale saaie leventje hebben.

Want voordat dit alles gebeurde paar jaar terug zat ook al altijd die gedachte in me hoofd van dat ik geen normaal leven wil. En dat iedereen voor zichzelf staat, ik niet veel waarde hecht aan bonden met andere mensen of aan mensenlevens.
Maakt dit mij raar?

Ik ben wel een jaar terug bij een psycholoog geweest, moest van de dokter omdat ik slecht sliep. Nouja ik sliep niet slecht ik probeerde mezelf er van af te houden te slapen zodat ik minder dacht aan moorden, omdat ik altijd dacht dat het nooit zou kunnen.
Maarja dit alles kon ik niet aan mijn ouders vertellen

Dus moest ik naar die psycholoog voor een tijdje, die ik niks echts vertelde.
Alleen soms mijn gedachtes die ze heel negatief vond, ook wel heel pessimistisch ben. Alsof ik dat niet wist, ik mocht dat mens sws al nooit.

Maarja dan vraag ik me dus af of er iets mis is met mij en de drang om iemand te willen vermoorden..( ook soms vreemdelingen op straat,dan beeldt ik me in hoe ik een mes steek door hun en er heel veel bloed uit dat over mij heen en overal heenloopt)

Boodschap
9 jaar geleden

Hoi,

Het is niet persee abnormaal om zo iets te denken. Mensen die zware trauma's mee make kunnen ptss oplopen een van de dingen die je dan mee maakt gevoels matig is vechten of vluchten. Hetvdenken aan het doden van iemanf die je kwaad heeft gedaan is dan een manier om jou zelf te ontlastem, en het feit dat jij er serieus aan demkt kan komen omdat jij jouw zelf ergens heb aangepraat, dat als zei weg zijn het met kou beter kan gaan. Ook kan je in een tijdelijke psychose komen te zitten. Daarnaast kan jij je vervreemd voelen van jou zelf, of zelfs een gespleten persoonlijkheid krijgen.
Doordat jij je vervreemd voelt van je zelf kan het zijn dat je ook dingen niet meer op waarde kan schatten dus een leven van een ander maar ook dat van jezelf.smige emoties kunnen voor jou zelfs als zwakte over komen.

Het feit dat je minder probeerde te slapen om er niet aan te denken klinkt mij ook als of je het ergens niet wil doen.

Ik denk dat het verstandig is als je toch hulp gaat zoeken, want als je doorslaat in je psychose kan je iemand echt kwaad doen, en misschien niet direct. Maar ooit krijg je er spijt van.

Ook al zou je weg komen met moord, ooit gaat je geweten op spelen. En als je die niet hebt, zou je zeker hulp moeten zoeken. Ik hoop dat je hier een beetje mee geholpen bent.

Johannah
9 jaar geleden

Wauw, er staan echt gestoorde reacties hier..

Maico
8 jaar geleden

En ik dacht dat ik gek was!

8 jaar geleden
Beheerder

Reactie op het Meisje

Het komt vaak voor dat mensen met trauma's en PTSS willen moorden.
Dat zijn opgezouten emoties en frustraties en woede over wat er is gebeurd en hoe men is vernederd of misbruikt.
Moorden is onbewust willen maken, innerlijk beelden doden. Maar dat lukt helaas niet, ook al zijn ze werkelijk vermoord blijven die spoken je achtervolgen. Het heeft te maken met een verwerkingsproces en niets met gek zijn.
De domme reacties van leken slaan de spijker compleet mis.
Het is heel begrijpelijk dat je met moordplannen rondloopt en helaas komt het voor dat mensen hier niet mee kunnen leven en de hand aan zichzelf slaan om een einde te maken aan het dilemma of de ondraaglijke last van het verleden.
Soms helpt het de ergste woede om te zetten in iets vernielen of ergens op slaan.
Zoals je afreageren op een boxbal of een vechtsport. Therapeutische programma's kunnen ook werken met een vechter.
Het gaat erom dat je de enorme destructieve energie omzet en dan na de ontlading bij je diepere emoties komt want die vormen de werkelijke motor achter je moordlust. Dat kan alleen in een veilige omgeving plaatsvinden met een goed opgeleide therapeut. Je zou intern kunnen proberen want zulke programma's vergen veel tijd en vaak groepstherapie.
Het uiten van je opgekropte pijn en woede zal de innerlijke druk doen afnemen waarna de werkelijke verwerking op gang kan komen.

Ik zou de rest willen adviseren eens na te denken, vooraleer zulke ernstig beschadigde mensen voor gek te verklaren.
Want daarmee tel je alleen maar meer op bij het trauma waarmee ze moeten leven.

De gewelddadige ontsporingen die elders op scholen plaatsvinden, zijn vaak het gevolg van opgekropte woede.
We weten inmiddels wel tot welke afgrijselijke drama's die kunnen leiden.

Mensen zijn geen monsters, maar je kunt mensen wel drijven tot gewelddaden door negatie, deprivatie, vernederingen en mishandeling of misbruik.

Mensen kunnen niet altijd verantwoordelijk worden gesteld voor hun daden.
Zelfs de meest vreedzame en evenwichtige mensen kunnen onder gegeven omstandigheden de meest gruwelijke dingen doen. Dat leert ons in elk geval de geschiedenis en elke oorlog.

je moeder
8 jaar geleden

Hier staat niet hoe je iemand vermoord bijvoorbeeld een vriend dus please help hoe moet dat

je moeder
8 jaar geleden

wij houden van satan dus laat ons alleen

8 jaar geleden
Beheerder

Het is niet de bedoeling van dit forum om methodes aan te reiken tot misdrijven en moord.
Het gaat om droomverklaringen.

In dromen wordt vrij vaak gemoord, maar dat gebeurt natuurlijk niet letterlijk.
Wensen, ook doodswensen komen in dromen veelvuldig voor.
Dromen kunnen de meest vreselijke scenes tevoorschijn toveren.
Zo erg dat mensen werkelijk panisch kunnen worden uit angst zo te zijn of te worden, of voor bezetenheid enz.
In ieder van ons kan een moordenaar ontstaan.
Je kunt immers zelfs de meest vreedzame mens tot het uiterste drijven.
Neem nu eens een moeder die ziet dat haar gezin of kind gevaar loopt.
Die zou onder omstandigheden naar een wapen grijpen en alles doen wat in haar vermogen ligt om het gevaar te elimineren.
Dat bewijst dat soms het kwade noodzakelijk is om het goede te bewerken.
Zoals er ook oorlogen worden gevoerd om vrede te stichten.
Dromen zitten vol dualiteit en zo ook ons karakter.

Och en de uitspraak: "wij houden van satan", zou beter "satan houdt van mij" kunnen zijn, want niets is de duivel aangenamer als alweer een dwaas te hebben veroverd in zijn strikken.
"Wij" is een eerste-persoon (Majesteits-)pluriformiteit, die prima past bij de term "legio", want satan is nooit alleen en staat bol van de hoogmoed en zelfoverschatting (hybris). Dat is precies de inflatie van een dergelijk archetype.
Gezwollen kreten, grote woorden, ongenuanceerde uitingen en geen gevoel voor humor of relativering, want dat zijn de meest opvallende kenmerken van ego-inflatie.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024