Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Daten

Lizzy
18 oktober 2009

Ik heb al een langer dan een jaar een vriend en het gaat super goed tussen ons.
Ieder weekend slaap ik bij hem maar vannacht sliep ik thuis omdat hij vannacht moest
werken. En dan krijg ik meteen weer zo een nare droom:

We waren bij een soort dating gebeuren, waarbij er net zoveel jongens als meisjes zijn
Je gaat dan staan dansen en dan komt er vanzelf een jongen naar je toe om met jou
te dansen. Ik stond met een donkere jongen te dansen (die ik overigens een paar dagen
geleden in de bus naar mij zag kijken) En mijn vriend was er ook. Hij zei dat het niet erg
was als ik met andere jongens danste maar maixmaal 20 minuten ofzo. Hij vond het wel
grappig en deed ook mee aan het daten. Terwijl ik stond te dansen was mijn vriend opeens
weg met het meisje waarmee hij aan het dansen was. Ik was hem overal aan het zoeken.
Zag mensen met elkaar zoenen en dacht dat hij het was, maar dat was gelukkig niet zo.

Het is echt verschirkkelijk naar om te dromen over dit soort dingen, maar waarom droom ik
dit? Is het omdat mijn vriend meer ruimte nodig heeft, of ben ik gewoon verschirkkelijk
jaloers? Zou het graag willen weten..

19 oktober 2009

hoi Lizzy.

Ik denk dat het aan je zelf ligt, je was een nachtje niet bij hem en je krijgt gelijk een twijvel droom.
Je zegt het eigelijk zelf al, kijk eens bij je zelf of het jaloers zijn is en dat kan verschrikkelijk lastig zijn.

Sterkte.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024