Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

huid of vel van gezicht aftrekken

Thorn
15 jaar geleden

Hoi,

Vanacht had ik een beangstigende droom.
Het lijkt of ik in mijn gezicht erg verbrand ben door de zon.
Ik begin eerst aan m'n lippen te pulken (doe ik in het echt ook), maar in mijn droom is het niet zo'n een klein velletje wat ik eraf trek. Af en toe scheurt het in en krijg je een klein stukje bloot vlees zeg maar.
ik raak geobsedeerd door mijn gezichten kijk naar mezelf in de spiegel om zeker te weten dat ik alle loszittende vellen eraf heb getrokken. Rond mijn mond en mijn neus blijf ik maar pulken en trekken, grote lappen met vel heb ik in mijn handen, ik kijk ernaar en voel een voldoening.

Het was zo realistisch.. weet iemand wat dit betekend?
Heb gezocht waar huid voor staat, maar veel verder kom ik daar niet mee. Ik haal mijn beschermlaag bewust weg... hoezo???
Heeft iemand een betere of duidelijkere verklaring?

Lieve groetjes
Thorn

boe
13 jaar geleden

dat betekend dat je lelijk bent mafkees

13 jaar geleden

Hoi Thorn.

Ik denk dat je stukjes van je masker aan het verwijderen bent, dat kan betekenen dat er veranderingen komen bij jou in de toekomst.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024