Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo,
Ik droom de laatste tijd ontzettend vaak dat ik zwanger ben/moet bevallen. Het zijn echt hele aparte dromen, maar wel erg realistisch. Ik ben pas 16... En ik moet wel bekennen dat ik de laatste tijd best vaak bezig ben met het onderwerp 'kinderen krijgen' en dat ik best nieuwsgierig ben... Het lijkt erop of ik, in mijn onderbewustzijn, ook graag een kindje wil. Maar ja, dat gebeurt voorlopig nog ff niet. ;)
Droom 1 ging over dat ik moest bevallen, en ik gaf het kindje een naam die ik ook echt heel mooi vind. Het was een meisje, bloedmooi, een soort halfbloedje (ze leek half Indonesisch)... Ik had voor de grap weleens gezegd dat ik later, als ik geen relatie zou krijgen, een Indonesische spermadonor zou willen hebben voor mijn kind, omdat ik halfbloedjes, vooral Indo's, supermooi vind. Een heel verhaal. :) Maar het meisje kreeg ook een naam die ik supermooi vind, dus het was echt een soort 'wenskind', ze zag er uit zoals mijn 'droombaby' eruit ziet... Wel twijfelde ik in die droom erg aan die naam, ik dacht steeds: heb ik wel de goede naam gegeven? Daarna hield ik het kindje heel beschermend vast, en was ik heel blij/trots met/op haar.
Droom 2 was zeer apart. Het ging over heel veel meisjes die ik kende: van de basisschool en van mijn middelbare school, door elkaar. En allemaal waren ze in een soort speciaal ziekenhuis, maar het was leuker dan een gewoon ziekenhuis... Een betere sfeer of zo. En het gekke, ze waren er allemaal naartoe gekomen om er te bevallen. Zelf was ik ook zwanger. In die droom gingen ik en heel veel andere meisjes helemaal kreunen, omdat we voelden dat we bijna moesten bevallen. En er was zeg maar een wachtkamer, daar praatte ik met een meisje van de basisschool, daar kon ik het in die droom supergoed mee vinden... Misschien komt het omdat ik in het echt ook een keer een heel goed gesprek met haar heb gehad? Terwijl ik haar verder helemaal niet zo goed kende. Maar goed, er waren daar verder heel veel meisjes, echt 100en. Heel veel herkende ik van school. Nadat we allemaal in de wachtkamer hadden gewacht, was er een soort intro, een welkom. Een vrouw van dat ziekenhuis stond op het podium en sprak ons door de microfoon toe, terwijl wij daar allemaal voor stonden. En toen was het zo erg dat sommige al weg liepen omdat ze weeën kregen! Die gingen dan naar de bevallingsruimte.
Droom 3 was een bevalling die geheel pijnloos ging. En ik baarde een 2-ling, ik noemde zo Michaela en Billie Jean of zo (was vlak nadat Michael Jackson overleed, wat nogal veel indruk op mij maakte)?! Het waren alleen geen baby's, meer kleintjes in de leeftijd van 2 tot 4, al wat ouder. Ze hadden al meer een kindergezicht. Het was echt een intense droom, omdat ik ook echt lag en er hielp een gynaecologe bij de bevalling. Het ging zo soepel, dat zou nooit in het echt kunnen. 1 keer heel licht persen, en hup, de kleintjes waren er. Ook deze keer leken de kinderen helemaal niet op mij, maar ze hadden wel hele leuke gezichten.
Droom 4 heb ik pas gehad. Ik had met een jongen waar ik verliefd op was (geen echt bestaande persoon) 'waterseks'... Ja, geen idee waarom nu weer 'waterseks', maar dat dacht ik toen echt in die droom: oh, ik heb waterseks met die jongen gehad! In die droom kwam ik erachter dat ik zwanger was en ik voelde me heel onzeker (zou de zwangerschap wel goed verlopen? Zou ik geen last krijgen van klachten?). Ik voelde me totaal niet prettig. Ook voelde ik me erg schuldig en durfde ik het niet goed aan mijn moeder te vertellen... Volgens mij had ik het in die droom onveilig gedaan.
Hoi
Bedankt voor het delen van je verhaal jammer dat je geen reactie hebt gekregen.B
Ben wel benieuwd? aangezien je dromen en kinderwens! Heb je al kinderen? Haha.
Groetjes,
M
Droominfo, © 2024