Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

help, droom of werkelijkheid?

LauraUNLOCKFORWARDS
7 november 2009

Help, ik droom de laatste tijd vaak. In ene, normaal wist ik het nooit meer en nu wel. Maar het stomme is, ik weet niet meer wat droom of werkelijkheid is. Dus ik vertel wel eens iets aan mijn moeder, wat ze dus in de droom verteld heeft, en dan zegt ze zo van "Wat zeg je? Dat heb ik nooit gezegd" en ook toen zei mijn moeder tegen me dat ik een ziekte had, dus ik zo vragen, "wat betekend die ziekte dan?" zegt mijn moeder "welke ziekte?" zeg ik: "dat wat jij mij vertelde" blijkt dat ze helemaal niets verteld had.. Ik droom ook vaak over dingen die nog moeten komen, en ik zit sinds kort in de 1e en nu droom ik steeds over oude klasgenoten, en soms over hun moeder! Zo raar.. Geef me raad, want ik weet niet wat ik hiermee moet..

8 november 2009

Hoi LauraUNLOCKFORWARDS

Wat jij hier verteld Laura, heeft niets met de werkelijkheid te maken, ik denk dat het vooruitziende dromen zijn, waar je nu nog niets mee kan, maar droom rustig verder belangrijke gebeurtenissen zal je onthouden en mindere vergeet je weer.
In een droom kan en moeder ook een goede raadgeefster zijn voor je zelf, dus opletten en pas goed op je zelf.

De raad voor jou is opletten, kijk wat er in je droom gebeurd en wat er aangaande je dromen in werkelijheid gebeurd.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024