Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

praten met overleden opa?

Ellen
16 november 2009

Ik heb een hele rare droom gehad over mijn opa.

Mijn opa is ruim 7 jaar geleden overleden. Net toen mijn opa en oma 2 weken in hun nieuwe huisje zaten.Ik heb altijd een hele goede band met mijn opa gehad, hij was mijn lievelings opa.

Maargoed ik heb dus over mijn opa gedroomd. Ik kwam hem ergens tegen en hij begon met me te praten. Hij vroeg hoe het met oma ging enzo. Na een tijdje gepraat te hebben begon hij een soort van voorspellingen te doen. Het zou vanaf nu wat slechter gaan met mijn oma, Ik moest op school goed op mezelf letten. En hij vertelde mij dat ik bescherming moest gaan zoeken bij mijn vriend. De dingen die hij vertelde waren nogal oppervlakkig. Zoals ik het nu ook omschrijf.

wat moet ik hier nu van denken? wat moet ik met deze informatie doen?

wie kan mij helpen?

16 november 2009

Hoi Ellen.

Grootouders treden in de droom vaak op als beschermers en raadgevers, ook als deze in het waakbestaan al lang zijn overleden. Grootouders moeten ons behoeden voor stommiteiten die we dreigen te begaan. Natuurlijk moet men wel een goed contact hebben gehad met zijn grootouders, of tenminste over hun goedheid hebben gehoord. De grootvader is in de droom meestal de raadgever, de grootmoeder steunt ons in liefdesaangelegenheden en moederlijke zaken. Soms wijzen grootouder echter ook op aangeboren zwakheden.

Als je dit stukje hebt gelezen, weet je zelf wat het beste is, neem het maar serieus.

Groeten H@ns.

Bron.
DROMEN ENCYCLOPEDIE

Ellen
16 november 2009

Dankjewel H@ns, je hebt me hier zeker weten goed mee geholpen.
Ik weet wat ik moet doen!

THNX!!!!!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024