Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over stelen en hierna wegvluchten, en verstoppen in zand.

Dennis
17 jaar geleden

Ik was bij een supermarkt hier vlakbij, maar deze supermarkt leek meer op een laboratorium, er stonden allemaal machines en beeldschermen, hier stal ik een pasje, en een collega van mij stal een code, ik ben toen ik het pasje had keihard weggerent, en heb van alles op mijn pad omgegooit zodat de mensen die achter me aan zaten me niet konden pakken, hierna kwam ik buiten en rende ik nog steeds weg, ik was duidelijk in paniek en ik wist dat ze mijn gezicht gezien hadden.
Alle locaties die ik buiten tegen kwam ken ik in het echt tot ik op een gegeven moment bij een brug aan kwam en onder de brug sprong om de mensen die achter me aan zaten kwijt te raken, onder de brug vond ik een hele bak zand (die er in het echt niet is), hier ben ik ingesprongen, en het zand bedekte me compleet, ik heb toen mijn ogen gesloten.
Opeens was ik toen thuis in mijn kamer, en ik ging in een hoekje zitten, toen kwam mijn collega eraan, met een helm onder zijn arm, (deze helm was hetzelfde als de helm die mijn vriend in het echt heeft), we hebben wat gepraat, al weet ik niet waarover, toen ging hij weg, maar hij liet de helm achter.
Hierna werd ik wakker.
Heeft iemand misschien een verklaring?

Meisje
14 jaar geleden

@Dennis

Heb je mischien ooit is iets gestolen
Want ik heb vannacht ook zoiets gedroomt het was heel eng
alleen hadden ze my tegen gehouden en waren het me leraren
Die zeiden we moeten de politie bellen je bent gestoord
Want ik had een mobiel gestolen die lag in de supermarkt
die by my om de hoek is
het was heel vreemd maar ik heb eerder in het echt wat gestolen
Maar niet zoiets hoor maar gwn een speelgoedje waar geen prijs aan zat enso
maar nu durf ik dat nooit meer ik ben supperbang dat ik het weer ga doen

Auke
14 jaar geleden

Het zou kunnen dat je ergens vanaf wilt. Je droom ging meer over het vluchten dan over het stelen zelf, heb ik het idee. Misschien wil je uit een bepaalde situatie? Relatie, werk, school sport of vriendenkring. Misschien is er daar iets waar je uit zou willen, of het anders zou willen..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024