Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ER wordt ingebroken in mijn huis

kndxx
9 december 2009

ik heb nu al een aantal keer gedroomt dat er is of wordt ingebroken.

Ik hoorde iets en ging kijken ik pakte drinken en liep terug naar de hal innene zie ik in me oog hoek het raam open staan.
ik kijk naar de muur en de tv is weg.
ik wil me man roepen maar ik kan niet ik ben in shock ik kan niet roepen op bewegen en ik bonk heel hard tegen de deur maar me man hoort me niet.
dan verstik ik en wordt ook zo wakker.

................................................................................

Ik wordt wakker en zie een man staan heel onduidelijk kan geen gezicht zien hij heeft spullen van mij in zijn hand .
ik kijk naar me man die nog ligt te slapen hij ligt onder de deken ik tik tegen hem een paar keer.

dan ga ik me bed uit om te kijken of het echt was als ik bij de deur kom zie ik dat de man mij ziet ik wil gillen maar het lukt niet.
ik wordt nu echt wakker terwijl ik me man aan het " slaan" ben hahahha

..................................................................................

deze dromen heb ik sinds kort

(hiervoor heb ik een aantal keer over de wilde zee gedroomt en dat ik moest klimmen om niet overspoeld te worden.)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024