Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekend dit

lieka
11 december 2009

OMDAT IK ONWIJS MOE BEN GA IK SÓCHTEND NOG EVEN LIGGEN EN IK DROOM DAN HEEL REALISTISCH

NU GING MIJN DROOM ALS VOLGT

ik zat in een woning die we net hadden gekocht een beetje vervallen was aan het rond kijken uit de keuken zag ik een ander rijtje huizen die stonden schuin tegen ons huis aan
voor uithet raam was een klein parkje met daar achter een c1000
ik zat op de aanrecht rond te kijken naar de spullen die de vorige bewooners hadden achter gelaten en keek wat uit het raam en toen ik dacht dat de buren kwamen kennismaken
stonden er in eens buitenlandse mensen in me huis een meisje sprak met me zij had getwijfelt of ze het huis wou kopen dus vertel haar dat ze telaat is omdat wij het al hadden gekocht ze was teleurgestelt maar vertelde mij wat over de buurt het zou dicht bij een industrie terein zijn en over de winkels aan de overkant
daarna zat ik weer in de keuken en na een tijdje wou ik dat ze weggngen ik kwam in de huiskamer en toen viel de openhaard op keek erna en keek toen weer naar de huiskamer er zaten nu meer mensen ik wou naar boven om eerst de mensen van boven weg te sturen maar werd door een man aan me been vast gehouden en sloeg die van me been af maar werd toen zo bang dat ik me zelf opsloot in een slaapkamer en probeerde de politie te bellen maar dat ging niet en werd toen wakker
vind dit zo bizar alles was zo realistisch en voelde me gelukkig met het vervallen huis

wat betekend dit droom op het ogenblik zoveel wil wel eens weten wat dit betekend

12 december 2009

Hoi Lieka

Een oud bouwvallig huis wijst ons er op dat we ons zelf moeten corrigeren.

In de keuken van onze droom vinden psychische veranderingen plaats.

Verder duidt de slaapkamer soms op de nodige rust die we moeten nemen, maar soms ook op ziekten.

Je zegt dat je je gelukkig voeld in dat vervallen huis, maar ik denk dat je toch wat mee aan je zelf moet werken, je eigen huis schoon moet maken en kamer voor kamer.

Ook is het belangrijk dat je veel meer energie krijgt, dus laat je je een een poos magnetiseren, zoek dat als je wil iemand bij jou in de buurt die dat kan.

Groeten en sterkte.

H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024