Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Weten dat ik droom & Slaapverlamming

15 december 2009

Haay,
Ik heb het een en het ander gelezen over slaap verlamming en mja ik weet al zeker dat ik dat ook heb/had maar zonder hallucinaties dan O.O alleen dat ik me niet kan bewegen en soms net voor ik in slaap ga vallen dat ik niet kan ademen. En meestal word ik daardoor ook wakker. (dan weet ik alleen niet of ik nou wel of niet kon ademen) Maar ik vraag me eigenlijk af of die hallucinaties nog voor kunnen gaan komen (heb al een tijdje dat slaap verlamming niet meer gehad geloof ik, of ik herinner me het niet meer) Ik hoop het niet want ik durf nu gewoon niet te gaan slapen omdat ik bang ben dat ik dat ga krijgen O.O

En dan iets anders, ik weet niet of anderen dat weleens hebben gehad maar soms weet ik dat ik droom O.O En dan weet ik het ook ECHT heb weleens gehad dat ik wakker werd en me realiseerde dat ik het eigenlijk niet wist maar, ik weet dat ik dan droom en ik bedenk me dan ook wat zal ik eens gaan doen XD en dat ik alles kan doen want het is toch niet echt! XD Ook is het weleens dat ik me het teveel realiseer dat ik droom en dat ik daardoor wakker word?
Maargoed ik denk dus dat dat met iets met je hersenen te maken heeft dat het een deel niet heeft uitgeschakeld ofzo en dat is dan wel weer eng maar weet natuurlijk niet zeker of het zo zit.

^-^

whatever
17 december 2009

Hallo endroine,

Die slaapverlamming heb ik in de begin jaren 90 ook gehad. Ik ben in de verloop van tijd achter de betekenis gekomen, dat ik in de toekomst de dingen die gebeuren niet veranderen kan, hoezeer ik me bemoei, en dat niemand me hoort, ik moet alles over me heen laten gaan
Ik lag in bed en kon mijn ledematen niet bewegen, ik heb geschreeuwd en niemand kon me horen. Ik durfde ook niet meer in te slapen, na een paar weken is het weggegaan. Kan natuurlijk voor ieder anders zijn. Je kunt rustig gaan slapen, je bent zeer gevoelig, luister goed als er in je droom gepraat wordt, en noteer dat.

ciao

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024