Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nachtmerrie Paard met rode ogen (achtervolging)

11 januari 2010

Hallo...

Ik had 2 dagen gelede een nachtmerrie over een groep Paarden met rode ogen (hier onder het verhaal)...

Ik was met een groep vrienden (ik kende ze niet)...
We zagen een grot en namen daar een kijken, er lagen allemaal blinken stukken, hoe verder je liep hoe mooier het werd bloemen en gewoon prachtig!
Op een gegeven moment kwamen er paarden je zag de poten niet, het leek wel alsof ze op wielen waren vast gemaakt. Ze stonden ook wat stijfjes naar voren.
Zelf reden wij opeens ook op ene paard en waren wij weer in de grond het was daar super donker, opeens zag je allemaal rode ogen, zoveel kan ik me niet meer herineren
maar wel dat de paarden met de rode ogen niets goeds in gedachten hadden.
Het was gewoon super eng! Ze wouden ons vermoorden, op het moment dat ze langzaam dichtbij kwamen en wouden toehappen werd ik gelukkig wakker...

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het betekend ik zit er namelijk wel mee .. :(

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024