Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bliksem

jacqueline42
14 januari 2010

IK DROOMDE DAT IK EEN BABY KREEG EN DAT DE BABY TOEN ZE HALF JAAR WAS GETROFFEN WERD DOOR DE BLIKSEM
IK ZAG DE FLITS VAN DE BLIKSEM EN ZAG ME KIND VALLEN MET SHOKBEWEGINGEN
IK HAALDE HAAR NAAR BINNEN EN PROBEERDE HAAR TE REANIMEREN
TOEN DAT NIET LUKTE BELDE IK METEEN 112
HET MOCHT NIET MEER BATEN ,ZE WAS DOOD
TOEN WERD ER AFSCHEID GENOMEN EN WERD ZE BEGRAVEN
WAT BETEKEND DEZE ENGE DROOM

14 januari 2010

Hoi jacqueline42

Ouders die over kinderen dromen worden mogelijk attent gemaakt op de problemen van hun eigen kinderen, of het achter gebleven kind in je zelf..

De bliksem staat symbool voor oncontroleerbare krachten die ons zielenleven beïnvloeden.

De dood die in de droom verschijnt als gedaante of als gebeurtenis kondigt maar zelden de lichamelijke dood aan. meestal verschijnt een dergelijk symbool in onze dromen aan het einde van een bepaalde periode. Ze kan dus het beste gezien worden als een gedaanteverwisseling van onze psyche.

De begrafenis in de droom heeft maar zelden met een echte begrafenis te maken. Het wil ons meestal duidelijk maken dat er iets is dat we maar beter kunnen begraven. Dit kan een ruzie zijn, een gedachte, een niet te vervullen wensdroom, een gevoel, maar men kan zich soms ook van iets of iemand los moeten maken

Dit zijn de betekenissen van je droomsymbolen, ik denk ook dat deze droom met je zelf te maken heeft.

Groeten H@ns.

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024