Hallo,
Ik heb steeds een droom/nachtmerrie over een persoon in mijn huis. De droom verschilt steeds, maar de grote lijn is wel steeds hetzelfde. Ik zal er twee beschrijven:
de eerste was dat ik boven in bed lag en iemand beneden de afwasmachine hoorde uitruimen, wat erg raar was want er was niemand thuis. ik hoorde voetstappen naar boven en iemand komt mijn kamer binnen, maar op het moment dat ik me wil omdraaien rent die persoon weg en kan ik niet zien wie het is, en dan schrik ik wakker. In de dromen ben ik erg bang en als ik wakker word klopt mijn hart ook heel hard en kan ik niet meer slapen omdat ik steeds denk dat er iets is.
de tweede die ik vannacht had was dat ik boven was en het was heel donker, er was iemand bij me (die ik ken) maar die viel van de trap naar beneden ofzo, en toen ging ik kijken in het huis of er iemand was. dus ik ging naar beneden eerst naar mijn zusjes kamer, licht aan, was niemand. toen naar mijn eigen kamer, licht aan, duurde even voor het aan was dus ik stond daar bang in het donker. toen het licht aanging was er niemand, maar ik hoorde een geluid waar t net leek of er iemand in bed lag en zich omdraaide. dus ik keek in mijn hogoslaper en daar lag iemand in mijn bed, maar toen schrok ik weer wakker voor ik t kon zien.
dit soort dromen heb ik dus steeds, het is heel lastig want ik schrik wakker en kan dan niet meer slapen. weet iemand wat het betekent ???
Groetjes!