Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over een persoon in mijn huis

Anne
17 jaar geleden

Hallo,

Ik heb steeds een droom/nachtmerrie over een persoon in mijn huis. De droom verschilt steeds, maar de grote lijn is wel steeds hetzelfde. Ik zal er twee beschrijven:
de eerste was dat ik boven in bed lag en iemand beneden de afwasmachine hoorde uitruimen, wat erg raar was want er was niemand thuis. ik hoorde voetstappen naar boven en iemand komt mijn kamer binnen, maar op het moment dat ik me wil omdraaien rent die persoon weg en kan ik niet zien wie het is, en dan schrik ik wakker. In de dromen ben ik erg bang en als ik wakker word klopt mijn hart ook heel hard en kan ik niet meer slapen omdat ik steeds denk dat er iets is.
de tweede die ik vannacht had was dat ik boven was en het was heel donker, er was iemand bij me (die ik ken) maar die viel van de trap naar beneden ofzo, en toen ging ik kijken in het huis of er iemand was. dus ik ging naar beneden eerst naar mijn zusjes kamer, licht aan, was niemand. toen naar mijn eigen kamer, licht aan, duurde even voor het aan was dus ik stond daar bang in het donker. toen het licht aanging was er niemand, maar ik hoorde een geluid waar t net leek of er iemand in bed lag en zich omdraaide. dus ik keek in mijn hogoslaper en daar lag iemand in mijn bed, maar toen schrok ik weer wakker voor ik t kon zien.

dit soort dromen heb ik dus steeds, het is heel lastig want ik schrik wakker en kan dan niet meer slapen. weet iemand wat het betekent ???

Groetjes!

Nicole
14 jaar geleden

jammer dat niemand heeft gereageerd nog, want ik heb dezelfde dromen.
Net wakker geworden toen iemand naar boven kwam. Ik ben kruipend uit mijn bed naar de deur gegaan om te zien wie het was ik zag een man de trap opkomen met een kaal hoofd en een zonnebril op zijn kop. toen werd ik wakker. en dit is de tweede droom vannacht, in de 1e ben ik op zoek gegaan en lag er iemand in bed. dat voelde ik omdat ik over de deken aaide en benen voelde, maar toen werd ik wakker. Lig nu wakker natuurlijk. ik wacht wel tot het licht word ;)

jessie
13 jaar geleden

hey,

ik heb ook zoiets alleen ik zie mensen als ik wakker ben en als ik ze an goed bekijk zijn ze weg
ik word er soms ook bang van meestal is het alleen maar s'avond maarlaatst was het ook een keer overdag
ik zie de mensen meestal ook nog wle goed of het een vrouw of een man is en dat maakt mij nog banger

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024