Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

lopen rennen in de lucht

RMC
17 jaar geleden

Hi Allemaal ,

Ik heb al sinds kleins af aan een zelfde soort droom die af en toe terugkeert , wel telkens in een andere omgeving en gebeurtenissen .
Ik droom al jaren lang dat ik een soort aanloop neem vanaf de straat weg , waar ik ook loop en dan uiteindelijk in de lucht loop/ren en beneden onder me gebeuren er dan dingen geen rare dingen .

Beetje moeijlijk uit te leggen want ik onthoud zowiezo bijna geen dromen , alleen dit soort dromen blijven me wel bij , ik begin me nu toch af te vragen wat de betekenis hiervan is .

Het gaat niet zo zeer om de dingen die er onder me gebeuren als ik in de lucht loop (niet boven de wolken ) , maar wel waarom ik dat zo vaak droom dat ik zeg maar van bofenaf naar beneden kijk en als enige in de lucht kan lopen .
Weet iemand wat dit inhoud ? en nee uit de hoogte ben ik niet :-)

Gr

karinbosch
13 jaar geleden

dat is raar,
ik heb al heel vaak echt precies dezelfde droom gehad.
Weet je inmiddels al de betekenis?
Ben erg benieuwd!

sietske
13 jaar geleden

helaas heeft nog niemand gereageerd

13 jaar geleden

Hoi RCM.

De straat die we in de droom tegenkomen is een gedeelte van ons levenspad.

Ik denk dat jou droom te maken heeft met zweverigheid, het niet goed geaard zijn in je leven, het ver boven de realiteit te leven.

Overigens weerspiegelt het zweven soms ook de behoefte om vrij te zijn van alle aardse beslommeringen en alles even te ontstijgen.

Probeer in het dagelijks leven meer geaard te zijn, verbonden met het hier en nu, dit is je leerschool en niet ergens daar boven.

Kijk maar of je erwat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024