Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn oma

raymond17
18 februari 2010

dag allemaall

een paar jaar geleden is mij oma overleden aan kanker. en sinds dien is het spiritueel eigelijk begonnen bij mij ik begon geesten te zien te voelen en ik rook ze .
maar laatst had ik een heel vage droom en elke keer als ik er aan denk krijg ik gewoon hele erge kippevel.

me droom begon eigelijk in de woonkamer ik zag me oma lopen en ik volgde haar ze liep naar boven de trap op. ik riep haar een paar keer maar ze keek maar niet om.
toen ze boven was liep ze de kamer van mijn ouders in (en in die kamer zit nog een deur om naar de zolder toe tegaan waar ik slaap) ze deed de zolder deur open en ik riep haar nog een keer. en ze draaide om maar ze had pik zwarte ogen en ze begon te schreeuwen maar er kwam geen geluid uit en toen schrok ik wakker.

ik zit nu al heel lang met die droom in me hoofd en nu ben ik bang dat ze boos op mij is.

zouden jullie mij wat meer kunnen vertellen als jullie dat weten .

Liefs Raymond

19 februari 2010

Hoi raymond17

Ik denk dat je oma je gewaarschuwd heef tergens voor, de zolder staat voor je hoofd je denken en je doen.

Ik denk dat je heel veel om bescherming moet geen vragen aan je aan je begelijder aan gene zijde, omdat geesten soms mindere goede bedoelingen hebben, met minder goede bedoelingen voor je zelf.

Groeten .

H@ns.

raymond17
19 februari 2010

Heey Hans

bedankt dat je zo snel kon reageren maar bedoel je daar dan mee dat ze me iets aan willen doen
of iets anders ?

groetjes
rayy

19 februari 2010

Hoi raymond17

Vertel een iets meer over je zelf, over het zien van geesten, wat je er mee doet en wat ze met jou doen, je mag het ook prive doen als je dat wil.

Ik hoor nog wel van je als je wil.

Groeten H@ns.

raymond17
19 februari 2010

heey hans

jah ik ben dus raymond en ik ben 17 jaar.

het is eigelijk een lang verhaal maar ik ga het proberen kort te omschrijven...

ik ben eigelijk geesten gaan zien voelen en ruiken toen mijn oma is overleden.
in het begin was alles eigelijk nog een beetje slap ik zag af en toe wel is iets maar daar liet ik het dan ook bij. maar tot op een dag zag ik heel veel dingen heel duidelijk als ik me ogen dicht deed zag ik soms wel heel me kamer vol staan er stonden geesten aan me bed en ze zaten me eigelijk alleen maar aan te staren en dat vond ik eigelijk het engst wat ik wist niet wat ze van me wouden ofzo.ik ben toen later ook een hele tijd depresief geweest omdat me moeder naar belgie is verhuist en ik met haar mee was gegaan en ik kon NL niet los laten en in die tijd ben ik egt het bangst geweest ik werd aangeraakt door geesten als ik in me bed lag voelde ik iets op me gaan zitten en ik kon gwn niet bewegen en 5min daarna was het er ineens af ik heb eigelijk alleen enge dingen meegemaakt met geesten en het is een beetje teveel om op te noemen drm is het ook als ik iets in me kamer hoor dat ik er bang voor ben. en ik zou heel graag geesten naar het licht willen sturen maar iets in mij houd het tegen.

ik weet niet of je hier iets aan heb maar als je meer wilt weten just ask :)
groetjes ray

20 februari 2010

Hoi raymond17

Wat je graag wil is geesten naar het licht toe sturen, dat is een goede gedachte van jou, maar soms kan je daar ook nog te jong voor zijn.

Ik doe dat ook vaak, als je weer geesten om je heen hebt, vraag je, je eigen helper of beschermer om hulp en dan ga je vragen aan die geesten of zij ook naar een andere plaats willen gaan, die goed voor hen is om verder te leren. als je het gevoel krijgt dat zij dat willen, ga je in gedachten naar het licht en vraagt of ze mee willen gaan, sommige zullen eerder hun bestemming berijken, omdat niet ieder geest even veel geleerd heeft op aarde en daarom ook in verschillend afdelingen of sferen terecht komen, waar zij opgevangen worden door helpers die verder voor hun zorgen.

De angst die je hebt voor geesten zal dan lanzaam verdwijnen en omdat je goed werk gaat doen in de gesten wereld.
Voel jij je daar nog te jong voor kun je vragen aan je helper of het nu stoppen mag en als je later groter en sterker bent geworden het weer terug komen mag, omdat het ook mooi werk is.

Ik wens je sterkte vraag elke avond voor je slapen gaat om bescherming en wat verder voor jou van toepassing is.

Groeten H@ns.

raymond17
20 februari 2010

heey hanss

bedankt voor de informatie die je heb gegevenn

ik vind het egt tof van je dat je mensen helpt ook al ken je ze nie.
ik blijf zeker nog op dit forum rond hangen
take care

groetjes ray

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024