Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Deze avond was ik na een warme douche in slaap gevallen op de bank. Werd wakker en had een bizarre droom. Ben toen maar op zoek gegaan naar een forum of verklaring voor deze droom. Hoop dat er iemand mijn droom kan verklaren.
Mijn bizarre droom
Een vrouw gooit een pasgeborene in een vuilniscontainer, De vuilnismannen halen de container op,en gooien alles uit in de machine.
Vooraleer alles weggemalen werd,kon ik STOP roepen. Ik was daar met nog 2 vrouwen. We hebben de baby,die verpakt zat in een doorschijnende zak er uit gehaald.En ik knuffelde de kleine baby.
Een van de 2 vrouwen sprak ik aan,en vertelde dat ik de baby wou,omdat ik geen kinderen kon krijgen.
De baby werd mij toegewezen.Ik ging naar een bureau waar ik mij aanmelde met het kind. Om de naam door te geven,mocht ikzelf de naam bepalen. En moest ook kinderbijslag aanvragen. Toen ik thuis kwam vertelde ik mijn vriend,wat er was gebeurd. Ik zou de knutselkamer volledig inrichten als babykamer. Mijn vriend was blij,hij loopte rond in de huiskamer met 4 pakjes Marlboro Sigaretten......en toen stopte mijn droom.
Wie kan mij helpen deze droom te verklaren,ben er nog een beetje abuis van.
Groetjes,
Marleen
MIsschien komt het door dit nieuws:
link: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/03_maart/15/binnenland/vondelingetje-in-hoorn-heet-daniel.xml
15 maart 2010
Baby gevonden naast vuilcontainer
In Rotterdam is een pasgeboren kindje gevonden. Een vrouw ontdekte het naast een vuilcontainer. Het is een meisje en was gewikkeld in een witgele handdoek. Ze had nog een navelstreng.
Ziekenhuis
Het meisje werd gevonden op de Waaldijk. De baby is overgebracht naar het ziekenhuis. Het is niet bekend hoe het met het meisje gaat.
Moeder
De Rotterdamse politie roept getuigen en mensen die andere informatie hebben over de identiteit van de moeder, op contact op te nemen met de politie. Dat kan via het telefoonnummer 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.
Hoorn
Vorige week werd in Hoorn een jongetje te vondeling gelegd. Het kind lag bij een huisartsenpost in een kartonnen doos. De burgemeester heeft hem vandaag ingeschreven bij de burgerlijke stand.
Daniël
De vondeling heet voorlopig Daniël. Zijn volledige naam blijft geheim, om zijn privacy te beschermen. De naam kan nog worden veranderd als zijn ouders worden gevonden of bij adoptie.
Dat is bizar,heb niet eens het nieuws gevolgd. Gisterenavond rond 21.00 uur ben ik in slaap gevallen op de bank.
Heb niets meegekregen dat er op de 15e maart een babytje naast de vuilniscontainer gevonden is.
Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie.
Groetjes,
Marleen
Mischien droom je over een baby omdat je er zelf geen kan krijgen maar wel heel graag een kind wilt;)
Droominfo, © 2024