Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Auto ongeluk

Swietje
17 maart 2010

Misschien kan iemand me helpen met het duidelijk krijgen van mijn droom,
Het zou kunnen zijn dat ik het te ver zoek maar heb eerder dromen gehad over deze persoon...

Ik word gebeld door een vriend van me dat A. een auto ongeluk heeft gehad en of ik alsjeblieft naar het ziekenhuis kan gaan.
Daar zit ik vervolgens 3 dagen naast zijn bed, neem zijn telefoon op, bel zijn familie e.d.
Hij vraagt of ik bij hem thuis de lopende zaken en zijn email wil beantwoorden met dat hij door ziekte niet bereikbaar is.
Ik zet mijn laptop bij hem thuis. Ik ruim het huis helemaal op, koop boodschappen voor in de koelkast waarbij ik me realiseer
dat ik niet eens heel goed weet waar hij precies van houdt. Vervolgens haal ik hem op uit het ziekenhuis en zet thee, kook eten.
Hij vraagt of ik hem wil helpen douchen omdat hij dat niet alleen kan.
's avonds moet ik hem om de zoveel uur wakker maken, vanwege de hersenschudding die hij heeft.
Een week later zit ik daar nog steeds en dan op het moment dat ik denk dat ik maar eens lang mijn eigen huis moet gaan word ik wakker

Swietje
17 maart 2010

Misschien niet onbelangrijk om te vermelden dat het gedeelte waarin ik hem help met douchen
een groot gedeelte van de droom vormde. Ik trok zijn shirt uit en gaf de shampoo aan, dat soort stomme dingen...
Ik stond zelf naast de douche, maar werd wel nat van het water...Het naakt zijn was niet duidelijk aanwezig,
dus ik weet niet hoe dat zich verhoud tot de rest...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024