Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

uitleg dromen???

Sammy
15 jaar geleden

Samen met een goede vriendin van me liep ik door een onbekende plek met prachtige huizen. Er was 1 prachtige deur (groot donkerbruine met twee deuropeningen) Achter de deur bevond zich een woestijn, dus hoogstwaarschijnlijk stond de deur op een kier aangezien ik me dat kan herinneren. Verder stond mijn ex voor de deur, mijn vriendin en ik liepen regelerecht op hem af, echter groette wij hem niet . Hij ons ook niet. Mijn vriendin en ik liepen door en hij keek ons na en wou ons achtervolgen....... verder kan ik me niks meer herinneren.

Analia
15 jaar geleden

Ik heb met een duizendpoot gedroom wat is de bedoeling van ?

Leon v Berkom
12 jaar geleden

ik had gedroomd heel duidelijk dat ik door ik dacht een maorie vrouw ingeblazen werd in mijn mond, er stond een grijze man naast erg onduidelijk.
ik dacht dat het een maorie vrouw was omdat ze tatoos in haar gezicht hadt. daarna werd ik wakker met deze bijzondere droom

anonniem
12 jaar geleden

ik heb gedroomd over een meisje waar ik altijd een zwak voor heb gehad. In onze droom kwamen we kei goed overeen. Maar in het echt is onze band niet zo schitterend, daarmee bedoel ik dat we amper contact hebben. Kan iemand me meer info ofiets uitleggen aub

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024