Hallo,
Ik droomde laatst dat ik naar de tandarts moest. Ik was nogal laat en moest dus opschieten. Onderweg kom ik een Duitse Herder tegen, die roerloos op het fietspad staat/zit. Ik kijk hem na en zie dat hij niet op een achterpoot wil staan. Ik houd een aantal auto's aan met de vraag of ze het dier naar de dierenarts willen brengen. Niemand kan, of heeft tijd.
Ik fiets verder, en zit erg in over de hond, die ik heb achtergelaten. Als ik een heel eind verder ben gefietst en op een kerkklok kijk, zie ik dat ik toch al veel te laat ben voor de tandarts, dus fiets ik terug. De hond is weg...
Ik vond het zo'n rare droom, zeker omdat ik zo'n dier nooit achter zou laten. Heeft iemand een idee wat het kan betekenen?
Ik had nog een andere droom. Ik moest om onbekende redenen tijdelijk in een hotelkamer gaan wonen. Ik ging daar op mezelf heen, zonder dat mijn ouders dat wisten. Ik ging erheen op mijn paard, waar ik zonder zadel op reed. Toen ik daar aankwam kwamen ook mijn ouders eraan. Daar werd er voor me betaald en mocht ik daar blijven. Ik voelde me heel prettig.
Iemand enig idee wat dit is?
gr. Lady