Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vliegen

chanel
14 jaar geleden

hey,
ik had iets heel vreemds, ik was gewoon wakker had mijn ogen open en lag gewoon op bed, opeens voelde het alsof ik in golfend water lag en toen ging ik in mijn kamer vliegen ik voelde met mijn kont eerst de grond en toen vloog ik naar zolder en bleef halverwege beetje boven aan de trap staan, bij de opening van de trap stonden aan beide kanten 2 pratende mannen een met een zwart shirt aan en de ander met een wit shirt, ze zagen mij niet ik hoorde ook niet wat ze zeiden, ze waren heel druk aan het praten toen ging ik weer me bed in.. heel raar haha

wat zou dit kunnen zijn?
groetjess chanel

14 jaar geleden

Hoi Chanel

Je bent even uit je lichaam geweest, heb je ook je eigen lichaam op bed zien liggen ?
Dat kan namelijk ook.

Groeten

H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024