Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

schooldroom

rowie hermes
14 jaar geleden

hallo,

ikben een meisje van 16 die laatst een supervage droom heeft gehad.
het begon op school. er waren activiteiten te doen. ineens zie ik mijn ex vriendje in mijn klaslokaal zitten wat vrij onlogelijk is want hij woontin de buurt van uthrecht en ik in de buurt van den bosch. hijzag mij blijkbaar niet. ik volgde hem overal waar hijheen ging. naar iedere activiteit die hij koos. toen ik buiten was rgende het. ik was hem kwijt. toen ik naar de poort van de school liep, vroeg ik aan een computer waar hij was. de computer wees naar het grasveld tegenover de school. daar zat hij op een stoel te huilen. toen ik voor hem ging staan schrok hij en huilde weer verder. hij zei dat het hem speet. ik wou hem omhelzen maar toen werd ik wakker. wat houd dit in? kan iemand mij dituitleggen?

groetjes!
Rowie

mysticdr
14 jaar geleden

tja dit is duidelijk. je wilt je vriendje terug. misschien niet zeer bewust maar je droom wijst er toch op dat je nog gevoelens voor hem hebt. dat je nog aan hem denkt. en dat je hoopt dat hij hetzelfde nog voelt en dat hij echt zal zeggen dat het hem spijt (daarom huilt hij in je droom, maar eigenlijk wil jij dit zien gebeuren)
een tip, zoek je vriendje op en praat eens over jullie voorbije relatie , wie weet kom je er wel uit dat je hem echt niet meer wil/kan zien, maar wie weet loopt het goed af =)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024