Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom! weet iemand de betekenis?

Stijn
14 jaar geleden

Hallo..

Ik droomde dat ik een zaak moest oplossen waarbij iemand 3 bommen in een huis had gestopt dat ik niet kende.

toen ik daar in dat huis een keer in een spiegel zag ik een meisje achter mij (het meisje op wie ik in werkelijkheid ook verliefd ben)

Alleen..toen ik me omdraaide was ze er niet!

Ik zou echt heel graag willen weten wat deze droom nou precies betekend!

Kan iemand mij hierin verder helpen?

max
14 jaar geleden

volgens mij heeft het veel te maken met de gevoelens die je hebt voor dit meisje.
Misschien probeer je haar iets te vertellen, maar lukt dit niet echt.

Yvonne
14 jaar geleden

Hallo,Mijn man zit momenteel voor een aantal maanden in het buiten land.
Tijdens mijn middagdutje na een vermoeiende werkdag begon ik over hem te dromen , dat hij thuis is en in bad was. In mijn droom hoorde ik hem de badkamer utkomen en wilde hem roepen om te vragen om samen een avondwandeling te maken, maar ik kon dat niet, want mijn stem had mij in de steek gelaten en ook probeerde ik uit bed te komen dat kon niet en zelfs mijn ogen kon ik niet openen.
Weet iemand wat deze droom betekent?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024