Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

snap niks van mijn 2 dromen?!?

saskiaatje
14 jaar geleden

hai hai

de laatste maand droom ik elke nacht 2 dezelfde dromen(kan er tenminste elke nacht twee herinneren)

droom 1: ik zit op een hele hoge berg augurken(net zo hoog als de mount everest) en ik heb de opdracht gekregen om al die augurken te schillen haha.
de hele droom zit ik dus enkel en alleen die berg augurken te schillen.

droom 2: Ik zit in een soort meisjes-internaat... op een gegeven moment gooit er een meisje ineens een fles cola over me heen en ik word woest.. ik draai me om en ga naar mijn kamertje. Daar zie ik dat er gestolen is van me, Eerder die dag hadden we namelijk allemaal een hele berg axe-parfum gekregen(een stuk of 15 parfumflesjes) en nu waren al die parfumflesjes ineens leeg. weer word ik verschrikkelijk kwaad en uiteindelijk kom ik erachter wie het gedaan hebben,... het zijn twee meisjes in hetzelfde internaat. ze bekennen dan alles aan me, en ik zeg ze dat ze de schade van het parfum moeten vergoeden. de rest van de droom zit ik dus achter mijn computer om achter de prijs van die parfum te komen

ik snap helemaal niks van deze dromen en vraag me af of er meer achter zit,omdat ze echt elke nacht herhaald worden

wie o wie weet wat ze betekenen?

doei doei saskia

Sterre1
14 jaar geleden

Droom 1 betekend waarschijnlijk dat je ergens mee zit maar er geen antwoord op kan geven...je bent er in ieder geval erg lang over na aan het denken.
Is er misschien iemand die iets van je wilt..? Of ben je op dit moment van je leven terug aan het blikken op je eigen leven?

Droom 2 voelt alsof je erg boos bent...er is je iets aangedaan en je wilt wraak of erkening en je zult er alles aan doen om dit te verkrijgen.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Gr.Sterre.

nicole
14 jaar geleden

Droom 1; Het zou kunnen dat je je alleen voelt, terwijl je een hoop werk moet verrichtten. Dat er niemand is die je ondersteund. Waarom augurken? ben je soms zwanger? haha..
Augurken hebben niet veel smaak ( als ze puur natuur zijn) Misschien zijn je werkzaamheden smaakloos? En zie je er als een berg tegenop.

Droom 2; Die heeft de vorige persoon goed omschreven. Er wordt je onrecht aangedaan en waarschijnlijk voel je je een beetje machteloos, maar als de kans er is kom je voor jezelf
op om erkenning te krijgen, om recht te spreken.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024