hai hai
de laatste maand droom ik elke nacht 2 dezelfde dromen(kan er tenminste elke nacht twee herinneren)
droom 1: ik zit op een hele hoge berg augurken(net zo hoog als de mount everest) en ik heb de opdracht gekregen om al die augurken te schillen haha.
de hele droom zit ik dus enkel en alleen die berg augurken te schillen.
droom 2: Ik zit in een soort meisjes-internaat... op een gegeven moment gooit er een meisje ineens een fles cola over me heen en ik word woest.. ik draai me om en ga naar mijn kamertje. Daar zie ik dat er gestolen is van me, Eerder die dag hadden we namelijk allemaal een hele berg axe-parfum gekregen(een stuk of 15 parfumflesjes) en nu waren al die parfumflesjes ineens leeg. weer word ik verschrikkelijk kwaad en uiteindelijk kom ik erachter wie het gedaan hebben,... het zijn twee meisjes in hetzelfde internaat. ze bekennen dan alles aan me, en ik zeg ze dat ze de schade van het parfum moeten vergoeden. de rest van de droom zit ik dus achter mijn computer om achter de prijs van die parfum te komen
ik snap helemaal niks van deze dromen en vraag me af of er meer achter zit,omdat ze echt elke nacht herhaald worden
wie o wie weet wat ze betekenen?
doei doei saskia