Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hoi, ik wil geesten zien en horen.
Mijn vriendin kan dat.
En ik mag alle vragen aan d´r stellen wat ik maar kan verzinnen.
Maar aangezien ze is eigenlijk best jonger dan ik en ik ben 13 maar plzz het diepste uit m´n hart wens ik gewoon dat ik het ook zou kunnen.
Kan iemand mij tips geven?
Hoe kan ik weten dat ik het kan?
Ik zei ooit voor de grap bij haar toen ik het net wist van geestjes kom maar.
ze zei woow ik zie nu tientallen geesten ze zei ook dat ze bijna nooit zoveel bijelkaar zag.
Maar echt ik blijf me hier in verdiepen en fantaseren over geesten.
Iemand heeft gereageerd je moet er niet aan denken het kom vanzelf op je pad ofzo iets dan?
Maar hoe weet je dat nou?
En ik maak me konstand me gek ermee!!
Dus soms word ik een beetje gek van mezelf hihi.
Maar jhaa help me!! PLZZZ
p.s. ik kan wel voorvoelen dat is paar sec. te voren voelen dat iemand bijvoorbeeld zijn been breekt.
liefs lobke
Hoi Lobke.
Als het de bedpeling is dat je ook helderziende wordt, komt dat vanzelf, hoef je niets voor te doen, dus dame geduld en nog ens geduld.
Groeten H@ns.
Bijvoorbeeld ook als ik in bed lig en bijvoorbeeld 8.10 wakker wil worden en dan kijk ik opeens naar mijn wekker omdat ik het gevoel heb dat ik op m´n wekker moet kijken.
En dan is het 1 minuut voor of precies 8.10
Ik probeer het steeds vaker.
Ik maak eigenlijk een leuk spelletje van haha.
@ Hans bedankt :D
probeer om te ontspannen en te mediteren en daarmee je hoofd leeg te maken maar contact zoeken met geesten is gevaarlijk daarvoor moe ik je egt waarschuwen want somige geesten zijn kwaadaardig dus pas er egt mee op probeer gewoon eerst alleen te oefenen met mediteren en je hoofd daarmee leef te maken en probeer dan een persoonlijk schild te maken da sterk is zodat warneer nodig is je het iedermoment da jij wilt kunt op roepen da schild en wie weet ontmoet je tijdens je mediteren je persoonlijke totemdier die ik al heb ontmoet want totemdieren hebben allemaal een betekenis en zijn er om je te helpen in het leven als je meer wil weten email je me maar
Waar kan ik heen mailen :$
Want ik heb best vaak vragen enzo.
En uhmm, gaa het meteen uit proberen!! :D
xxxxiezz van mij
je kunt me mailen op b-zomer@hotmail.com
Wat is totemdieren?
En wat is een gids en hoe kan je die vinden?
En ik heb echt geen flauw iedee hoe ik een schild zou moeten maken?
xxxiezz Lobke/ Lobbii XD
elke diersoort heeft een betekenis waar je iets van kunt leren zeg maar en het is allemaal klein beetje ingewikkelt om zo uit te legen voeg me anders toe op je msn
Hoi Lobke
Je mag mij ook vragen.
Hans.hongsma@quicknet.nl
Groeten H@ns.
Hoi Lobke.
Het vorige adres is niet goed het is.dus even opnieuw.
hans.jongsma@quicknet.nl
lieve lobke,
kan je niet gewoon tips vragen aan je vriendin die dat soort dingen kan,
of kan ze het niet uitleggen?
zij kan je misschien dingen uitleggen en vertellen.
want ik kan je niet helpen,
maar probeer is van die rare geesten spelletjes te doen misschien dat dat een begin is?
zoals glaasje draaien
en je kan ook proberen om precies om twaalf uur s'nachts voor de spiegel gaan staan en 3x bloedmaria zeggen (hardop)
ze zeggen dat je dat jezus ofzo kan zien.
dus misschien kan je het proberen (:
veel succes met je geestenprobleem
xx
Ga nooit glaasje draaien. Er kunnen kwade geesten op af komen en dat is echt heel gevaarlijk.
Succes!