Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Aanval van een geest?

Michelle
14 jaar geleden

Hallo allemaal, ik wil dit even kwijt en graag ook advies.

2 Weken geleden lag ik in mijn bed, en toen ik wou gaan slapen had ik steeds het gevoel dat iemand mij bekeek.
Een paar minuten daarna voelde het alsof ik tegen mij bed aan werd gedrukt (alsof er een olifant op me zat)
Ik kon niet bewegen en krijg ook bijna geen lucht, ik probeerde nog op de vloer te stampen in de hoop dat mijn moder naar boven zou komen, maar dit lukte niet.
Na een minuut of 2 was in 1 ruk de druk weg en rende ik naar beneden, mijn moeder (die zelf erg spiritueel ingesteld is) bleef mij me en heeft een raam opengezet en hem/haar "weggestuurd"
Maar sindsdien heb ik vaker dat ik op de gang s'nachts als ik naar de wc ga een benauwd gevoel en zie ook vaak een schaduw bij de trap.

Maak ik mezelf gek, zo nee wat kan ik hier aan doen?

Groetjes Michelle

14 jaar geleden

Hoi Michelle

Gewoon vragen wat of de bedoeling is van hun bezoek en probeer beslist niet bang te zijn, ook kan je je eigen beschermengel om hulp vragen

Groeten H@ns.

Bubbles
14 jaar geleden

Dag Michelle,

Typ in google maar 's 'slaapverlamming' in en je zult zien dat veel meer mensen hier last van hebben. Of het iets 'paranormaals' of een hallucinatie is, weten de geleerden niet ... kwestie van 'geloven'. Ik zou maar geloven in het laatste, anders durf je straks niet meer te slapen.
Ik ken het verschijnsel, heb er een paar keer per jaar last van en het is inderdaad verschrikkelijk eng. Heb zelfs wel eens het gevoel gehad dat 'iets' m'n lichaam in ging en er - nadat ik er in gedachten tegen had geschreeuwd dat ie weg moest gaan - er weer uit plopte. De hele 'droom' ging gepaard met een enorm hoge fluittoon in m'n oren... Brrrr.