Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo.
Ten eerste ik heb heel veel te zeggen en vragen.
Eerst zal ik het hebben over dromen...
Als ik wil dromen dan zeg ik als ik in bed lig in mezelf alleen het woord dromen als ik vervolgens moe ervan word ga ik dromen en herinder ik ze meestal ook nog!
Vroeger toen ik klein was droomde ik vaak dat ik kon vliegen en mensen of dieren achter mij aan zaten maar ze kregen me niet te pakken.
Ik kan steeds mijn mooiste droom herinderen.
Ik was een uitverkorene het was super mooie droom.
een vraag wat betekent het?
Ten 2de ik wil leren met dieren comeniceren!
kan iemand mij tips geven hoe ik me kan ontwikkelen ervoor en of ik het wel kan?
Ben een meisje van 13 met weinig zelf vertrouwen en weinig geduld en ben erg wijs voor mijn leventijd en sociaal.
Vroeger op school stopte ik meer mijn tijd met mijn fantasie en fantaseren enzo en weinig bij het opletten van mijn werk.
Op 1 of andere manier dacht ik dat de zon mijn vriend was en overal waar ik heen ging mij zal gaan volgen.
Je kan zeggen je hebt een wilde fantasie of betekent het iets?
Van kinds af aan was ik dol op tekenen en zeer creatief.
Ik bedenk me opeens iets heb altijd gehouden van gavens en toveren enzo.
Ik speelde vaak dat ik kon toveren enzo.
Ik weet dat ik kan voorvoelen= Paar seconden te weten komen wat er al gaat gebeuren.
Maar ik hoop dat ik meer kan.
Meer in me heb.
Op me pc ben ik de heletijd aan het uitzoeken van paranomale gavens.
Ik vind het zo intresant haha!
Ik hoop dat u me kunt helpen.
p.s. Had een chakra test gedaan en had derde oog chakra.
Misschien dat u daar ook nog informatie voor heeft?
Vriendelijke groetjes van dit persoontje die achter deze pc zit haha!
Hey sweet-chi888,
Ik weet niet hoe je met dieren kan communiseren, en ik kan ook geen dingen voorvoelen ( maar ik heb wel vaak dromen waar iets van waarheid in zit, en soms ook 'slechte voorgevoelens'. Als ik die heb, dan weet ik dat er iets slechts/minder leuks gaat gebeuren, maar ik weet dan niet wat. En de heftigheid verschilt nogal eens. Van wat er gebeurd en de heftigheid van het gevoel. De heftigheid van het gevoel klopt vaak niet met hoe heftig het is wat er gebeurd, maar het komt wel zo'n beetje altijd uit. Mn vader heeft deze dingen ook. ), en ik weet ook niet wat dat met die zon betekent, maar ik denk dat wij vrij veel op elkaar lijken. Want in de stukken waarin je jezelf beschreef, herkende ik een heleboel in mezelf. Ik ben zelf een meisje van 14 jaar, heb ook weinig zelf vertrouwen, kan vrij ongeduldig zijn en ik ben ook erg wijs voor mn leeftijd. Ook heb ik heel veel gefantaseerd in plaats van opletten bij school. Ook ik ben vrij creatief, maar niet met tekenen maar meer met woorden. Ik schrijf namelijk veel verhalen. En ook ik hield altijd heel veel van toveren en magie en krachten enzo. Heb ik ook heel veel gespeeld. Vind het eigenlijk nog steeds best wel leuk. ( Maar er is niemand om het mee te doen. Dus doe ik voornamelijk RPGs op een forum. ) ( Een RPG is zegmaar samen een verhaal maken met iedereen een eigen karakter. ) Ook heb ik veel opgezocht over paranormale gaves, en gehoopt dat ik meer zou kunnen. Ik heb bepaalde gaves bij mezelf ontdekt, waarvan ik eigenlijk nooit had gedacht dat ik ze zou hebben. Ik moet nog veel leren over deze gaves. Ik hoop dat ook jij je gaves ontdekt en ze goed leert te gebruiken.
Groetjes,
Char
heee, Char!
Heel erg bedankt dat je naar me schrijft.
ben wel zo´n nieuwschierig persoontje ^^
Dus hier mijn msn als je wilt Lob.catxx@live.nl
Want kan eindelijk met iemand erover praten.
want had het vandaag met mijn bff mijn vriendschap moeten stoppen want ze gebruikte me :(
Omdat ik mijn leven zag meer als een sprookje heb ik het wel een beetje voor mezelf verpest want heb nu VMBO basis -.-
Kan het nog slechter met me? :(
Maar jhaa..
xxx .. <3
Hey sweet-chi88,
Tja, ik heb ook een tijdje in een sprookje geleefd. Toen ik terug kwam in de echt wereld was ik toch wel behoorlijk geschrokken. En het is nooit leuk als je beste vriend je gebruikt. Ik weet hoe zo'n mes in je rug voelt. =S Behoorlijk pijnlijk. En ik ben ook behoorlijk nieuwschierig. XD Wat is je voornaam? Die van mij is Charlotte. En ik zal je wel mailen op je MSN. Dan kunnen we ook zo contact maken. =P
Groetjes,
Char
Hee. je hebt me volgens mij op zo´n andere blog ding ook al gehopen XD
Jhaa ik heet Lobke bye the waay.
haha XD
xxx
Uhh, ben jij vaak op msn :$
Ik wel XD
Meestal kom ik na 8 uur ongeveer oke?
Op msn dan.. Maar ik hoop dat ik je snel spreek (A)
Ben zo´n kletskous :p haha
Hoi,
Wat jij heb is heel goed, je kan nog niet veel maar je moet veel trainen met je eigen geest, en sociale contacten leggen,
ik heb ook voor gevoelen, die kloppen allemaal als mijn hart sneller klopt dan weet ik dat er iets is gebeurd of gaat gebeuren wat ik niet leuk zou vinden, en ik train er heel vaak mee onbewust, en er komen steeds meer dingen vrij.
de eerste is denk ik gewoon veel geluk en daar mag je echt blij mee zijn als je alle mooie dromen onthoud
de tweede zou ik ook wel willen maar hoe weet ik niet(ik denk dat je ze moet aanvoelen)
en met dat fantasie betreft dat doet bijna iedere tiener in de klas(lessen zijn veel saaier dan je fantasie) en creatief zijn is wel mooi want dan kan je je gedachten afzetten van alles. Dat toveren is ook echt wel leuk om te doen vooral als je jong bent. En dat voorvoelen heb ik ook soms is het handig maar ook niet altijd want als er iets ergs voorvoelt is de vraag wanneer en wat is het.
X ps. Je mag best trots op jezelf en blijf het op google zoeken dan kan je meer ontwikkelen