Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een mooie ervaring, maar wat is het?

Char
14 jaar geleden

Hey, ik had gisteravond iets ge-wel-digs, maar ik zou graag willen weten wat het was. Ik voelde namelijk een soort connectie met alles en iedereen om me heen, en ik voelde me echt ENORM gelukkig. Ik vond niks erg meer en ik was zo enorm blij en dankbaar dat ik deel uit mocht maken van deze wereld. Ook hoorde ik een bepaald geluid in mn oren, heel moeilijk te beschrijven. En mn hoofdhuid tintelde ook nogal. En op een gegeven moment voelde ik een soort golven zachte energie op me komen, in me komen, en er weer uitgaan. Alsof iets de negatieve energie uit mn lichaam wilde 'spoelen'. Ik liet het over me heen komen, en genoot van elke seconde. Maar ik zou graag willen weten wat dit nou was...

AmberXxx
14 jaar geleden

Natuurlijk weet ik niet wat het is.... maar je zal vast veel meegemaakt hebben en dat je dat er gewoon uit wil hebben.
Ook kan het zijn dat er iets is gebeurd wat je misschien niet bewust hebt gemerkt maar dat het je wel heel blij maakte.
Mischien is het iets heel anders dat weet ik niet maar het is zekerweten iets heel erg goeds en ik hoop dat het nog een keer gebeurt dan
als het zo fijn was ;)

Byee~AmberXxx

wvl
14 jaar geleden

Dit lijkt me eerder thuishoren bij de mystieke dromen. Prachtige droom ! Voor mij is dit een openbaring van wat er ons (hopelijk allemaal) na dit leven te wachten staat

Char
14 jaar geleden

Ehm, dit hoort niet thuis in mystieke dromen. Want dit was geen droom, ik was nog gewoon wakker.

wvl
14 jaar geleden

inderdaad je hebt gelijk... ik hou het toch op mijn zelfde verklaring althans zo wil ik het wel interpreteren - ook in waaktoestand kunnen ons "droombeelden" te binnen schieten

-
14 jaar geleden

Je hebt waarschijnlijk contact gehad met de geestelijke wereld,
daar is alles zo goed als dat jij voelde
dit is wat ons te wachten staat na onze dood.

maaike
14 jaar geleden

the law of attraction.

dagdromer
14 jaar geleden

Zoek eens op de term 'koendalinie energie' of hier http://home.wxs.nl/~eijl0000/par1.html.
Daar doet je beschrijving mij aan denken.

Ik had eens ooit zo'n zelfde ervaring. Was echt super speciaal en via iemand die meer weet van dit soort zaken ben ik toen ook hierop gewezen.
Kijk maar eens of je er iets aan hebt.