Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

geesten in huis?

elise
14 jaar geleden

Beste Lezers,

Ik ben lid van een team paranormal investigators (THPI)
wij hebben de juiste kennis en apparatuur in huis om onderzoek te doen naar het paranormale.

Heb jij het idee dat er entiteiten (geesten) in jou huis zijn dan kunnen wij dat voor jou onderzoeken.

THPI staat voor The Hague Paranormal Investigators en wij onderzoeken plekken die bekend staan als "haunted"

Wij vragen hier geen geld voor, wij houden alleen de rechten over het opgenomen beeld en audiomateriaal.

Stuur mij een mailtje als iemand hier interesse in heeft of als je meer informatie wilt.

met vriendelijke groet,

elise
paranormal investigator in training
THPI

Evi Boelen
12 jaar geleden

hallo
ik ben Evi Boelen
ik ben 14 jaar
sinds mijn geboorte heeft mijn oudere zus ( ze was toen heel klein ) een 'geest' gezien
en ook rond die tijd zag mijn mama ook een 'geest' we weten niet zeker als het een echte geest was maar 'hij' had een geruit hemd aan zegt ze , maar het gezicht zag ze niet
,op de nacht van mijn 10de verjaardag zag ik een soort van zwarte 'massa' in de deur opening van mijn kamer maar dacht dat het niets was , de volgende nacht zag ik het weer & riep mijn mama , ze kwam , deed het licht aan en de 'massa' was weg ,
de volgende nacht zag ik het weer en draaide ik me gewoon om dat ik heb niet zou zien , maar opeens kreeg ik 2 'aanraakingen' op mijn rug ,
ongeveer 3jaar geleden hoorde mijn zus ook van alle geluiden op de zolder , ze durfde zelfs niet meer te slapen
naa een tijd stopte het
ik en mijn mama hebben nu steeds dat als we de trap op lopen dat er iemand ons volgt en ik heb heel erg bang in de donker telkens als het donker is 'verbeeld' ik me dingen
en nu was mijn vraag dus ; zijn er geesten in ons huis ?
groeten van evi

Klaas Littel
11 jaar geleden

Goedemiddag,

Mijn zoon van 21 jaar, heeft begin dit jaar aangegeven weleens verschijningen te zien.
Zowel thuis, als bij mijn schoonmoeder in huis (opa).
Gisteren liet hij mij een drietal foto's zien. Deze zijn opgenomen met zijn mobiel.
Hij liet mij deze foto's zien, waarvan ik schrok....
2 foto's (torso) zijn genomen in de slaapkamer en 1 foto (gezicht) in de huiskamer.

Er zijn geen problemen met deze entiteiten en eerlijk moet ik zeggen dat alleen mijn
zoon de verschijningen heeft gezien.

De woningen (flat) waar wij in wonen staan er sinds (begin) 1980 en is dus meerdere malen
bewoond geweest (wij zelf sinds 2001)

Ik weet niet of wij er wat aan moeten doen...

Wij wonen in Capelle aan den Ijssel / Tel 06-40784371

Graag hoor ik van u.

Klaas Littel