Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

2 x dezelfde droom

bettina
14 jaar geleden

mijn moeder had 2 jaar lang kanker 2 maanden voor haar verjaardag kreeg ik een droom.
mijn moeder lag in het ziekenhuis en mijn zus en oma en ik waren erbij. mijn moeder werd ineens geel paars groen oranje echt in heel veel kleuren,
ze overleed, ik huilde mezelf wakker. ik rende meteen naar beneden en keer naar mijn moeder. ze ademde hard dus alles was in orde. de volgende morgen vertelde ik het mijn moeder zij zei dat ik gewoon bang ben dat zij zou overlijden.
een maand later had ik ongeveer dezelfde droom dit keer durfde ik het niet te vertellen ik weet niet waarom.
een week een paar dagen voor haar verjaardag ging ik weer naar school ik zat op een school internaat en vertelde daar aan mijn beste vriendin dat er iets zou gebeuren in de familie maar ik wist niet wat.
ik was heel enthousiast dat mijn moeder binnen kort jarig werd. die nacht werd ik door de begleidster wakker gemaakt ik moest me snel aankleden een taxi heeft me toen naar het ziekenhuis gebracht mijn zus stond daar op me te wachten.
ik ging met haar mee naar mijn moeder, ik kwam haar kamer binnen en ze zei heey lieve schat van me geef mama eens een kus dat deed ik en toen zei zo ik ben er niet lang meer ik wist niet wat ik hoorde en begon keihard te huilen mijn oma ging even wat met mij drinken ik heb daar de hele nacht bij haar gezeten. de tijd ging echt snel voorbij. de zuster kwam de morfine verhogen`. en om acht uur was ze overleden ik voelde me zo verloren. thuis keek ik in haar horoscoop en daar stond je zal een cadeau krijgen van iemand waar je heel veel van houd. dat is waar het was haar verjaardag en ze was eindelijk uit haar pijn verlost maar ik baalde er eigenlijk van dat ze op haar verjaadag was overleden.
ik ging toen wonen bij pleegouders en ging op een dag naar een vriendin van mij en haar moeder was een goede vriendin van mijn moeder.
we vertelde heel veel verhalen over haar en toen zei mijn vriendin kijk een egeltje haar moeder zei tegen mij dat is je moeder.
ik kreeg de tranen in mijn ogen want ik voelde haar aanwezigheid en dat was haar afscheid. mijn zus zegt dat ze haar rust nog niet gevonden heeft maar ik weet het zeker want ik gun het mijn moeder ze heeft het nu verdient en ik weet zeker dat ze is overgegaan

from my
14 jaar geleden

lieve bettina,

ik vind het heel erg wat er gebeurt is!!! maar wat heeft je zoooooo sterk gehouden en hoe ben je er over heen gekommen???
dat vind ik echt heel knap van je hoe gaat het nu met je???
nou maakt niet uit als je een keermet me wil praten, mail dan gewoon naar roosje1996@hotmail.com dan praten we er over, je bent van harte welkom :)

xxxxxxx from my