Hallo,
Mijn vader is 6 maanden geleden overleden. Hij had kanker en kon het niet verwerken dat hij kwam te overlijden. Hij was pas 65 jaar oud.
Al deze maanden heb ik niet over mijn vader gedroomd. Tot vannacht...... Hij was mij aan het opwachten en zag er gewoon uit als mijn vader (gezond).
Wij waren blij om elkaar te zien en omhelsde en knuffelde elkaar. Echt vader een vader dochter band. Met heel veel liefde voor elkaar.
Daarna vroeg ik aan hem "gaat het nu beter daarboven? Ja, zei hij.
Mijn vader wilde de laatste tijd niet met mij op de foto. Volgens mij was dat te confronterend. Ik vond dat jammer.
In mijn droom wilde mijn vader wel met mij op de foto. Hij deed erg zijn best om met mij mooi op de foto te komen.
Toen de foto's klaar waren, lukte het niet om ze te ontwikkelen. Omdat hij nu een geest was.
Ik vond het jammer, maar kreeg heel duidelijk het gevoel, die foto is niet zo belangrijk.
Wel de herinneringen en de liefde voor elkaar. Die blijft.....
Het was een mooie droom en ik ben zeer dankbaar voor deze droom. En vandaag is het 31 december. Voor mij heel waardevol om mijn vader weer te hebben gezien in deze droom. Ik hoop dat ik hem nog vaak te zien krijgt.