Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, want ik hou me nog meer met dromen bezig de laatste tijd.
Ongeveer twee weken geleden droomde ik over mijn oma. Mijn oma is in mei 2008 ovelreden. Sindsdien heb ik misschien 5 keer over haar gedroomd. En elke keer was ze ziek in die droom en ging ze bijna dood. In de laatste droom verscheen ze
voor de eerste keer in een blije toestand, Lachend en tevreden. We zaten samen in een kammer en ik weet dat ik nog zei: oma je moet wel zo naar huis. Twee dagen later sprak ik mijn moeder en ze had ook over mijn oma gedroomd, haar moeder. Normaal droomt ze eingelijk nooit over haar. Zij had een droom gehad twee dagen voordat ik de droom had gehad. Zij droomde dat ze ergens was waar en mijn oma en mijn opa waren. Ik heb mijn opa nooit gekend, hij overleed toen ik 9 maanden was. Mijn moeder droomde ook dat het goed met ze ging en dat ze in de droom naar huis gingen.
Ik dacht meteen dat dit wel een erg bijzondere droom was. Ik denk dat het een boodschap was dat ze misschien verder gaan naar een ander level in de geestewereld en dat ze gelukkig zijn.
Wat denken jullie ervan?
Groeten Jacq.