Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verlichting van mezelf

Patrick
14 jaar geleden

Ik heb net een meisje leren kennen en ik moet eerlijk zeggen dat ik verbaasd ben over de invloed die ze op mijn manier van denken heeft, zo oprecht en eerlijk!

Dit is mijn droom:

Ik stond s'avonds laat in een park met dit meisje te praten, tot op een gegeven moment er licht vanuit onder de grond kwam die mijn voeten verlichtte, hierbij hoorde ik ook een 'heilig' geluid.. Het meisje keek verbaasd en geschrokken naar mij toe, waarop ze zei 'Je hebt een engelen kring boven je hoofd' Ik stak mijn hand uit richting haar en toen werd ook haar hele lichaam verlicht, dit gaf mij een gevoel van vrijheid en leek alsof ik haar verlost had van al haar problemen' Vlak hierna steeg ik langzaam op in de lucht en halverwege dacht ik 'Wil ik dit wel? Ik moet wakker worden...' Toen werd ik ook wakker!

Iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben?

Ik heb de laatste tijd veel spirituele ervaringen met vrienden gehad die mij een totaal andere kijk op de wereld hier en de wereld hierboven hebben gegeven, ik sta versteld!

Mvg,
Patrick

Logan
14 jaar geleden

Ik denk dat je bang bent om je over te geven aan het gevoel dat deze meid je geeft.
Want blijkbaar doet ze heel veel met je, maar door de manier waarop je wakker werd zie je dat je iets dwars zat.
Ookal geef je nu al veel om deze meid, en hoop je haar te helpen en hoop je dat ze jou kan helpen, denk ik dat je weet dat je moet oppassen.

Al met al, het is een hele mooie droom en ik denk dat iemand blij mag zijn met iemand die zo over haar droomt!