Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Oud huis, geesten?

Lisa17
14 jaar geleden

Ik heb nu al een paar keer hetzelfde gedroomd en begin me toch wel af te vragen wat het betekend,
het is moeilijk om dit op de zoeken tussen de woorden omdat het veel termen bevat.

Ik droom vaak dat ik in een oud huis woon, met mijn ouders. Het huis is heel groot en heeft veel 'geheime' kamers, die nooit worden gebruikt en waar nooit iemand komt. Zo'n 'geheime' kamer zit ook aan mijn slaapkamer vast. Het is een soort zolder. Ik ben er nog nooit geweest en ga naar binnen. Het voelt als mijn kamer van vroeger, maar ik ben er nog nooit geweest. Toch weet ik zeker dat het mijn 'vroegere' kamer is. Er staat een bed en daarnaast veel poppen en knuffels. Ik voel aanwezigheid van iets, ik denk geesten, want ik ben alleen in de kamer. Ik zie dingen tussen de knuffelberen en ga weg omdat ik er bang van wordt. Ik haal mijn moeder om te laten zien wat ik zag, maar als ze de kamer binnengaat ziet en voelt ze niks, en lijkt de aanwezigheid weg te zijn. Maar als mijn moeder weg is voel ik weer precies hetzelfde.

Ik vraag me eigenlijk al de hele dag af, wat dit eigenlijk inhoud. Misschien heeft iemand een idee?

Deadpool
13 jaar geleden

Als ik zo naar je verhaal kijk zou ik zeggen dat het om een vrouwlijke vorm gaat die aardig jong is. Je had t over poppen en knuffels waar je iets tussen ziet dus kan t zijn dat ze je roept en toch verlegen kan zijn. Ik zei eerder al dat t miss vrouwelijk is omdat je moeder (volgens jouw) in je droom niks ziet, hoort of voelt. 'T feit dat je deze droom hebt kan betekenen dat je onderbewust zijn op de proef word gesteld miss door verleden of dat je wat mee hebt gemaakt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt anders kun je mailen op superdyon@hotmail.com.