Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

huilende baby

14 jaar geleden

hey hey lieve mensen

ik zit met een probleempje en da luid als volgt:

het is 2 jaar geleden begonnen toen stapte ik op een avond in me bed en had heel strek het gevoel dat er een baby naast me lag.
en dat bleef een hele week aanouden zelfs wa langer als een week.
het babytje bleef alleen maar huilen en huilen ik werd er gek van en wist nie wa ik moest doen heb er toen naar geluisterd en toen was het dus na een week weg.

inmiddels ben ik 2 jaar verder en het babytje is er weer weer huilen huilen en huilen. ik leg er nu al een week naast en ze wil maar nie weg gaan.
ik weet niet wat ik er mee aan moe ik luister en luister maar ze doe alleen maar huilen.
heb gewoon slapeloze nachten er van.

kan iemand mij wa tips en info geven over wa ik hier mee aan moe????

alvast bedankt.

groetjes angel

felicity
13 jaar geleden

Het kan dan ze een geest ziet ! Of ervan droomt ik zou ergens naar toe gaan iemand die er veel van weet het is best wel zielg voor een baby ik zal het vragen. Groetjes xxfelicity

13 jaar geleden

wat eng ik heb ongerveer hetzelfde, ik hoorde een tijdje geleden een paar keer een kindje (baby) huilen in de kamer van mijn zoontje en soms ook lachen (terwijl mijn kindje er niet is of helmaal niet in zijn kamer aanwezig is.) mijn zoontje zelf heeft het ook gehoord en keek ook om ... vreemd he ....

weet je ondertussen al wat meer?

groetjes