Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
hallo ik ben wendy 15 jaar. en ik heb een geest in mijn kamer gehad. die de aandacht trok via dromen. het was een man van een trap is gevallen en niet wist waar hij heen moes gaan. en ging met een oude vrouw mee. tot ik liet merken dat ik hem kon voelen en bleef tot 3 maanden geleden bij mij in mijn slaapkamer. en liet in dromen zien dat hij niet wist waar hij heen moes en met gesloten handen naast mijn bed stond aan de rechter kant. ook had ik porseleinen poppen in mijn kamer die veranderede van uitdrukking sinds dien heb ik die poppen weggedaan. en ooit sliep ik bij mijn beste vriendin. en ging mijn spulletjes naar boven brengen en zag een meisje op de trap zitten met blond haar. ik was verschrikt en ging snel naar beneden. de moeder vroeg wat ik gezien had en legde het uit maar dacht dat ik gek was. ze maakte me gerust dat wat ik zag dat zei dat ook kon zien en dat dat haar dochtertje was die was omgekomen met een miskraam. sinds dien ben ik vaak bij hun omdat ik me thuis raar voel. mijn moeder weet niet wat ze moet doen en mijn vader geloof niet in sperituele zaken. ook 3 jaar geleden een week van te voren dat iemand overleed kreeg ik een droom dat het niet zo lang meer zou duren en dat we hem dan kwijt raken. en zei ik tegen me oudersdat we snel naar ( een oom van mij) en mam en pa wouwden nie ten heb toen maar ook niks gedaan en heb ook toen niet uitgelegt waarom ik dat opeens zo graag heen wou( het was daar altijd zo saai en wou daar nooit heen) en precies op vrijdag ochtend voor dat ik naar school ging zei mijn moeder dat mijn oom gestorven was ik schrok want het was de oom waar ik toen zo graag heen wou of moest maar dat we toen niet gingen. en ging die middag naar de moeder van mijn bff en heb het zo uitgelegt. ze zei dat ikdat heb doorgekregen door de man in mijn slaapkamer. (die man was een soort meneer die mij alles ging vertellen wat er ging gebeuren in de tijd en hoe het ging met me vrienden en familie) maar alsnog zei ik niks tegen me moeder. maar omdat de moeder van mijn bff in dat paranomale gebeuren zit en kinderen helpt met problemen daain. vroeg mijn moeder op en dag ik weet niet wat er met wendy is maar ze slaap zo moeilijk. en praat tegen niemand of ze lacht plotseling. de moeder van mijn bff had mijn moeder gezegt dat ik paranomaal gevoelig ben en dat ze boodschappen door krijg of met haar broertje praat over vanalles( mijn broer is overleden met bevalling) mijn moeder schrok wel iets en ze vroeg hoe ze mijn kon helpen. de moeder van mijn bff. die gaf mij nu de laatste tijd boeken mee over hoe ik ermee om kan gaan. en als er iets was dat ik moes bellen maar 3 maanden geleden ong. sliep ik niet goed een paar uu ong 4 a 5 uur al een week lang. en durvde mijn kamer niet meer in. er hangde een zwaar energie /gevoel in me kamer net alsof je een hele drukke dag gehad heb. en ik zei tegen me moeder toen ik bad ging sochtend voor ik naar school ging dat ze patricia op moest bellen omdat ik die man in mijn kamer heel erg vermoeiend vond ze kwam de volgende dag en ging naar mijn kamer en waar vroeger de trap stond( onder mijn slaapkamer) en voelde precies hetzelfde samen kwamen we eruit dat het een man was met een groene overhemt en en een soort pet droeg soort boer. en dat zijn energie beneden bij de kelder trapgat vroeger ook te voelen was. die moeder van bff die zei dat we maar iemand laten komen om hem uitteroken omdat ik er veeel last van had.( met witte salie) die moeder van mijn bff die dorf het niet zelf te doen.en liet een man komen die dat ook bij hun had gedaan. toen we met die meneer in mijn kamer zaten moes ik me consentreren op die man wat hij deed hij opende zijn handen zo van bedankt ik kan weg hier ik ben geholpen. sindien heb ik er niet zo veel last van ik krijg nog we af en toe boodschappen door. maar slaap al veel beter. gelukkig
heey echt bijzonder dat de dat hebt meegemaakt.weet je ook wie de man was misschien heeft hij daar wel gewoond enminste dat is meestal zo met dit soort verhalen? veel suc6 verder
xx
heei wendy
ik heb een vriendin die hier ook heel erg last van heeft en ik zelf soms ook. Wel een stuk minder dan jou maar zo droom ik bijvoorbeeld over de toekomst en dat komt vervolgens ook uit. Ook heb ik heel vaak als ik gewoon loop over straat of in mijn huis dat er iemand naar me staart maar ik zie nooit iemand. Ik heb ook ineens allemaal krassen op me benen gekregen ineens (nagels) en soms vallen er ook ineens spullen in me kamer of als ik gewoon op school zit zonder dat ik er bij in de buurt ben.
Het is natuurlijk al een tijdje geleden dat dit bericht is geplaatst maar heb je ondertussen al geprobeerd contact te zoeken met andere mensen die geesten kunnen zien en/of voelen?? Want geloof me je bent echt niet de enigste die dit soort dingen meemaakt. Sommige mensen zijn er wat opener over dan andere maar je kan ook bijvoorbeeld contact opzoeken met een medium of paragnost. Hun hebben vaak allerlei trucjes waardoor je rustiger en beter kan laten voelen. Ook kunnen ze je misschien helpen te praten met hem maar ga GEEN geesten zelf oproepen want dat zorgt alleen maar veel problemen. Succes!!
xx