Hmmm, lastig xD ik ben zelf ook nog maar 15 dus ik kan er ook nog niet echt veel over kwijt :o
Aan je intresse te zien zul je al veel over dit soort dingen opgezocht hebben op het internet en weet je dus wel meer als mij :d
om te beginnen: Ga nooit meteen af op test's die je zomaar op het internet vind, je kunt je nooit 100% afstemmen op wat het resultaat zegt, sommige mensen kunnen nu eenmaal een mengeling hebben van 2 resultaten waardoor het al zowieso moeilijker word voor jezelf
ten tweede: De paragnost zei dat je een 'gave' had, dat kan veel meer zijn dan alleen communiceren met geesten.
Misschien bedoelde hij/zij dat je bv een hoger chakragehalte (soort van energie in het lichaam) hebt dan een gemiddeld persoon :o en dat je later die gave kunt uitbreidden door chakra healing aan te leren (mentale wonden genezen d.m.v. jouw chakra te concentreren op het lichaam van een persoon)
dit was nu ook maar een los voorbeeld, dat je over een gave beschikt is al zeker, welke dat precies is is nog niet duidelijk, en misschien is 13 jaar ook nog even te jong om meteen alles uit te proberen, het kan evengoed zijn dat je ergens op je 14e ineens wel met geesten kan communiceren, dat bedoelde de paragnost ook. Vroeg of laat zal die gave zich ontplooien, dan is het aan jou om te kiezen wat je ermee wilt doen (:
Ik wens je alleszinds veel succes met wat er je ook te wachten staat ! :) geef het wat tijd, maar laat het zeker en vast niet links liggen ! :D