ik ben marieke en ik kan geesten voelen en zien, maar wel zwak.
heel vaak voel ik het savonds als ik op bed lig. ik voel dan gewoon dat er iemanr aanwezig is in mijn kamer.ook zie ik dan dingen zoals witte strepen die over mijn muur heen glijden. maar soms ook bollen of schietende sterretjes. wat ik het meest zie over dag ik een zwarte kat. ik zie het vaak lopen , en het is ook bij me. vooral als ik huiswerk aan het maken ben of aan het leren ben.
het streelde een keer ook langs mijn benen. en ik voelde dat ook echt. ik voel.me ook gewoon op mijn gemak als de kat er is.
ook voel ik heel soms dingen aan. ikwas een keer in een pretpark en ging in een achtbaan. maar net toen ik in het karretje moest stappen, kreeg ik buikpijn, hoofdpijn en begon ik erg te zweten. en even later zat ik dus dik een uur vast vanwege een stroomstoring.
mijn moeder heefd de gave en mijn broer ook. ik heb tegen mijn moeder verteld wat ik zie enzo en toen zij ze dat ik ook een beedje die gave heb en dat het waarschijnlijk nog gaat ontwikkelen.
ook lag ik een keer in mijn kamer, en voelde ik weer dat er iemand was. toen hoorde ik iets en de volgende ochtend bleek dat er een foto uit mijn lijsje was gevallen. dat was echt raar.
groetjes marieke