12 jaar geleden had ik een droom , een hele aparte speciale droom ik denk zelfs een spirituele droom..
12 jaar geleden was mijn oom overleden , hij was hoofd van de brandweer in amsterdam en hij moest de brand blussen bij de bijlmer ramp.
daarna kreeg hij longkanker en heb et nog 5 jaar volgehouden. de dag voordat hij stierf mochten we afscheid nemen van hem maar de kanker had hem zo erg aangetast dat hij niet meer wist wie ik was. ik moest fotos laten zien van sinterklaas feestjes waar we samen opstonden om hem te laten herrineren wie ik was uiteindelijk wist die het wel voor 5 min daarna kregen we weer een vage blik van wie is deze kleine jongen.
die nacht dat ik naar bed ging ... begon de droom.
Het begint als ik op een trein sta een hele grote gigantische trein niet erin maar erboven , en om ons heen is niet anders dan wit helemaal lichtwit alsof het een lichtunnel was , en als ik op die trein sta kom ik me oom tegen .. nou word er enkelt niks gezegd voor een paar min en daarna nam ik afscheid van hem.
is dit dan een spirituele droom dat ik echt afscheid van me oom heb genomen ?? of was het gewoon een droom