Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Privacy van geesten

Macy
13 jaar geleden

Ik heb eigenlijk een vraag voor de mensen die geesten kunnen zien.
Geven de geesten je ook privacy? bv. als je in de douche gaat of je omkleed?

kniestrekker
13 jaar geleden

pfff ik denk dat die geesten wel andere zorgen hebben...

13 jaar geleden

Hoi Macy

Als zij dat zouden willen, ja dan kunnen ze je zien, van onder tot boven.
Maar het is niet intersant voor hun, voor minder goede geesten kan het anders zijn.

Het omkleden of kleren aan hebben maakt voor hen geen verschil, omdat geesten geen belemmeringen hebben en door alles heen zien, dus maak je maar niet druk en vindt het gewoon goed, je kan het veranderen door in je zelf te zeggen ik wil niet bekeken worden.

Groeten H@ns.

Wiccan
13 jaar geleden

Nee, ze geven je geen privacy. ze blijven waar ze willen. ik kende iemand die merkte dat de geest meeging in de wc,,,genant he he
je moet gewoon bragen in je hoofd of hardop of ze even weg willen gaan als je weet dat er een geest is en als het je even niet uitkomt.
als het goede geesten zijn, doen ze dit wel...verder zijn geesten helemaal niet eng, behalve als je glaasjes draaien doet.dat is gewoon gevaarlijk.

DEDEDOO
13 jaar geleden

BESTE,

GEESTEN KENNEN GEEN PRIVACY.
WEES WEL GERUST, ZIJ ZIJN NIET BEZIG MET DAT SOORT DINGEN HOOR... ZIJ WILLEN NIET WETEN HOE VAAK JE HET PER DAG DOET. GEESTEN HEBBEN ANDERE REDEN OM BIJ IEMAND THUIS AANWEZIG TE ZIJN.

BESTE GROET,

DEDEDO

TheGirl WhoKnowsEverythingAboutThis..
13 jaar geleden

juist ja.. geesten zijn echt niet daarom bij je hoor..
ze kunnen het chekken ja wat je doet en hoe je eruitziet..
maar dan moeten ze je wel heel leuk vinden voordat ze zo'n risico nemen..
ze mogen het niet doen namelijk..;)

Deze discussie is gesloten.