Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Huh Opa!!!!

Romy aha
13 jaar geleden

Hallodioh ik ben romy en ik ben 12 jaar al min of meer aan het puberen en soms maak ik mijn moeder het vaak moeilijk zoals gisteren toen ben ik maar snel gaan slapen oppeens droomde ik over mijn nooit gekende overleden opa ik herkende hem van foto's enzo maar ja ik zal mijn droom helemaal omschrijven in het volgende kolom.

DROOM.....

Ik stond in de woon kamer en mama en haar vriendin zaten op de bank toeb zei mama tegen mij oke romy niet schrikken maar opa staat daar ik keek rond en zag licht door het luxaflex schijnen langzaam zagik duidelijk mijn opa verschijnen inhet licht hij was ontzichtbaar beetje wit maar je zag de lijnen goed net of hij getekend was nou hij trok zijn jas uit ik was echt blij dat ik hem zag maar ik kon hem niet knuffelen want voor ik het wist zag ik een markt opa en ik liepen samen op dde markt ik kon 2 kraampjes herrineren groenten kraam en een soort van arabishe vazen kraam leek op urnen nou toen zei opa hoe is het met jou ja goed hoor toen zei opa hoe is het met mama kan beter zei ik toen zei opa weer zorg goed voor je moeder...

En toen werd ik wakker....

Ps : ik vind het raa in een droom hoor je wel wat hij zegt maar je kan en oort zijn stem niet plus ik herriner die stem ook niet

Xxx room

ikke zelf
13 jaar geleden

Ik hou echt van opa en mama dus ik zal ook echt voor mamazorgen

Dreamy D
12 jaar geleden

Als je over overledenen droomt, betekent dat meestal dat diegene contact met je probeert te maken, via je dromen. Misschien wil hij je iets duidelijk maken, dat hij je mist bijvoorbeeld terwijl hij je niet heeft gekend. Of dat hij wil dat jij aan hem denkt of misschien gewoon tijd met je wil doorbrengen, maar omdat dat irl niet kan doet hij het via dromen.